Zaloguj

Aktualności

Strony 1 2 3 4 5 6

DG PARK zainstalował system parkingowy SKIDATA w obiekcie Adgar BIT

2018-09-13
Warszawski biurowiec BIT to już czwarty kolejny obiekt grupy Adgar w Polsce, do którego system parkingowy SKIDATA dostarczył DG PARK. Składa się on z czterech wjazdów i wyjazdów oraz kasy automatycznej.

BIT to siedmiopiętrowy biurowiec, o powierzchni 8,5 tys. mkw, zlokalizowany na warszawskim Mokotowie. Budynek przy ulicy Konstruktorskiej, znany od lat jako siedziba Mostostalu Warszawa S.A., przeszedł całkowitą modernizację. Tak jak pozostałe obiekty z portfolio Adgar Poland, także BIT posiada teraz certyfikat LEED na poziomie Gold.

W garażu podziemnym oraz na parkingu otwarty za budynkiem BIT dysponuje łącznie ponad 150 miejscami parkingowymi. Parkingi obsługuje system SKIDATA Parking.Logic składający się m.in. z dwóch kolumn Power.Gate Entrance, dwóch kolumny Power.Gate Exit, czterech barier oraz kasy automatycznej serii Power.Cash. Całość uzupełniona jest m.in. o kamery systemu rozpoznawania numerów rejestracyjnych pojazdów.

 

DG PARK Zwierzchowski Sp. J. zrealizował projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich.

2018-09-01
Tytuł projektu: „Innowacyjny system zarządzania parkingiem”. Realizowany był w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.

Celem projektu było stworzenie nowatorskiego na polskim rynku narzędzia do inteligentnego, aktywnego i skutecznego zarządzania parkingami. Osiągnęliśmy to poprzez m.in. odejście od tradycyjnego modelu zakupu produktu, na rzecz wynajmu usługi oraz zamianę części tradycyjnych elementów systemu parkingowego na aplikacje na smartfonach kierowców.

Dzięki realizacji projektu udostepniamy Klientom, a za ich pośrednictwem finalnym użytkownikom (kierowcom), narzędzia do zarządzania parkingiem (i własnym parkowaniem) z funkcjonalnościami, jakich w tej chwili nikt nie oferuje na polskim rynku.

Całkowita wartość projektu to 1.269.586,02 PLN. Wysokość dofinansowania Funduszy Europejskich: 660.254,44 PLN.

Wkrótce przedstawimy więcej szczegółów nt. rynkowego debiutu nowego rozwiązania.

 

DG PARK wyposażył CH Wroclavia w system parkingowy SKIDATA

2017-12-01
Wroclavia, w samym sercu stolicy Dolnego Śląska, to kolejny obiekt z systemem Parking.Logic SKIDATA wraz z innowacyjnymi rozwiązaniami uzupełniającymi od DG PARK.

Do otwartego tej jesieni wrocławskiego obiektu DG PARK dostarczył m.in. 18 kolumn wjazdowych i wyjazdowych serii Power.Gate i Lite.Gate, bariery parkingowe Barrier.Gate, 12 automatycznych kas parkingowych Easy.Cash (część wbudowana w ściany obiektu). Projekt rozbudowany jest o system rozpoznawania numerów rejestracyjnych, system e-walidacji biletów czy integrację z kartą lojalnościową Wroclavii (dającą dodatkowe darmowe godziny parkowania).

Ciekawostką jest także zastosowanie funkcjonalności Tariff-Trigger w najnowszej wersji, umożliwiającej dokładną kalkulację postoju każdego z pojazdów w czasie rzeczywistym. Dzięki temu każdy z użytkowników parkingu, niezależnie od tego ile razy w danym dniu wjeżdżał na parking i z niego wyjeżdżał, otrzyma dokładnie taką liczbę darmowych minut parkowania, jaka została mu przypisana przez właściciela obiektu. W praktyce, mając np. 1 godzinę dziennie darmowego parkowania, kierowca może gratis zostawić auto na 25 minut rano i potem na 35 minut wieczorem. System sam zsumuje czasy pobytów.

Niemniej ciekawym rozwiązaniem jest integracja systemu parkingowego SKIDATA (dzięki współpracy z firmą C&C Partners) z systemem kamer i sygnalizatorów Park Assist. Dzięki niej system parkingowy wie m.in. o każdym nieprawidłowym zaparkowaniu pojazdu (np. na dwóch miejscach postojowych), dzięki czemu może nałożyć automatycznie opłatę specjalną.

Parking Wroclavii mieści 2200 pojazdów. Jak przystało na wyjątkowy obiekt, także dodatkowe usługi na parkingu są dość wyjątkowe. Począwszy od możliwości skorzystania ze stacji naprawy rowerów czy usługi pompowania kół auta, poprzez specjalnie wydzielony parking dla motorów, ładowarki pojazdów elektrycznych, na specjalnej aplikacji ułatwiającej odnalezienie pojazdu na parkingu kończąc.

Uruchomione tej jesieni centrum, o powierzchni użytkowej 71 tys. mkw, to około 200 sklepów, restauracji, kawiarni, punktów usługowych, ale też klub fitness czy kino z 20 salami. Zlokalizowane jest w sąsiedztwie dworca kolejowego Wrocław Główny. Na poziomie -2 ma z kolei dworzec autobusowy.

Inwestorem jest grupa Unibail-Rodamco, do której w Polsce należą również m.in. warszawskie centra handlowe Złote Tarasy i Galeria Mokotów. Oba te obiekty również wyposażone są w systemy parkingowe SKIDATA.

 

Wieżowiec Q22 z system parkingowym SKIDATA i dedykowanymi aplikacjami DG PARK

2017-01-30
Jedna z najnowszych perełek architektonicznych Warszawy – wieżowiec Q22 – wykorzystuje na parkingu system SKIDATA z dedykowanymi specjalnie dla tego obiektu funkcjonalnościami dodatkowymi.

DG PARK z powodzeniem uruchomił nowatorskie narzędzie do zarządzania pięciopoziomowym parkingiem podziemnym (na niemal 350 pojazdów) w biurowcu zbudowanym przez grupę Echo. Rozwiązanie bazuje na systemie Parking.Logic najnowszej generacji. Rozbudowane jest m.in. o rozpoznawanie numerów rejestracyjnych, czytniki dalekiego zasięgu, ale przede wszystkim o dedykowaną, specjalną aplikację, pozwalająca na dynamiczną zmianę dostępności do parkingu dla poszczególnych, zdefiniowanych użytkowników. W uproszczeniu, system stale obserwuje zajętość parkingu i wykorzystanie poszczególnych rodzajów miejsc (wjazdy na bilety jednorazowe oraz abonamenty, z podziałem na różne poziomy dostępu). Dzięki temu, dynamicznie zmienia pulę miejsc dostępnych dla kierowców, którzy nie mają żadnego z kilku rodzajów stałego dostępu, czyli zmuszeni są do pobrania jednorazowego biletu.

Maksymalnie zwiększa to wykorzystanie parkingu, a co za tym idzie, przychody z niego, bez wpływu na komfort użytkowników i dostęp do dedykowanych miejsc. To innowacyjne narzędzie, które zostanie wprowadzone po raz pierwszy w Polsce.

Dla kierowców najbardziej widoczne elementy całego rozwiązania to oczywiście sprzęt SKIDATA, m.in. szlabany serii Barrier.Gate czy kolumny Power.Gate. Uwagę przyciąga też gustownie wkomponowana w ścianę holu budynku kasa automatyczna serii Easy.Cash.

Q22, zlokalizowany w centrum Warszawy przy ul. Grzybowskiej, to wielofunkcyjny, nowoczesny budynek zaprojektowany przez pracownię Kuryłowicz & Associates. Jego powierzchnia użytkowa sięga niemal 53 tys. mkw. Mierzy on 155 m (licząc z iglicą 195 m). Ma 42 kondygnacje naziemne i 5 podziemnych.

 

SKIDATA w budynku Q22

2016-04-21
DG PARK wyposaży w system parkingowy SKIDATA 155-metrowy budynek w centrum Warszawy, jeden z najciekawszych projektów architektonicznych w Europie w ostatnich latach.

Tak samo jednak, jak niecodzienny i ultranowoczesny jest sam budynek stawiany przez Echo Investment, tak i system parkingowy będzie niespotykanym dotychczas w Polsce rozwiązaniem. Poza tradycyjnymi składnikami, jak kolumny, szlabany czy kasy automatyczne, system zarządzający pięciopoziomowym parkingiem (na niemal 350 miejsc) będzie rozwinięty o szereg dodatkowych aplikacji.

Najciekawsza z nich, to dedykowana aplikacja pozwalająca na dynamiczną zmianę dostępności parkingu dla poszczególnych, zdefiniowanych użytkowników. W uproszczeniu, system stale obserwuje zajętość parkingu i wykorzystanie poszczególnych rodzajów miejsc (wjazdy na bilety jednorazowe oraz abonamenty, z podziałem na różne poziomy dostępu). Dzięki temu, dynamicznie zmienia pulę miejsc dostępnych dla kierowców, którzy nie mają żadnego z kilku rodzajów stałego dostępu, czyli zmuszeni są do pobrania jednorazowego biletu. Maksymalnie zwiększy to wykorzystanie parkingu, a co za tym idzie, przychody z niego, bez wpływu na komfort użytkowników i dostęp do dedykowanych miejsc. To innowacyjne narzędzie, które zostanie wprowadzone po raz pierwszy w Polsce.

 

DG PARK kolejny raz rozbudował system parkingowy Galerii Mokotów

2018-09-12
Z dumą informujemy, że po raz kolejny rozbudowaliśmy system SKIDATA zarządzający parkingiem warszawskiej Galerii Mokotów.

W ramach rozbudowy na poziomie 1 (Kot) powstał oddzielny parking Komfort. Dozorowany, monitorowany i wydzielony od reszty przestrzeni parkingowej. Mieści on 56 pojazdów. Zabezpieczony jest dodatkowymi szlabanami i kolumnami parkingowymi. Na terenie parkingu Komfort pojawiła się też dodatkowa kasa automatyczna serii Easy.Cash.

Dodatkowo, na zewnątrz Galerii, po drugiej stronie ulicy Rodziny Hiszpańskich, powstał otwarty parking na 150 pojazdów, dla klientów abonamentowych.

Wcześniej, wiosną tego roku, we współpracy z Interparking Polska, zintegrował system parkingowy w Galerii Mokotów z programem lojalnościowym działającym w tym obiekcie. Dzięki tej integracji posiadacze kart stałego klienta otrzymują nie 2, ale 4 darmowe godziny parkowania. Wystarczy, że w automatycznej kasie parkingowej zeskanują kod kreskowy znajdujący się na odwrocie Karty Stałego Klienta lub w aplikacji mobilnej.

 

Czy Twój system parkingowy jest gotowy na RODO?

2018-04-23
W związku z wejściem w życie (25 maja 2018 r.) rozporządzenia RODO, specjalnie dla naszych Klientów, uruchomiliśmy skrzynkę rodo(at)dgpark.pl.

Podpowiemy, na ile konkretna wersja Parking.Logic jest przygotowana do spełniania nowych przepisów, lub, jeśli to konieczne, co powinno zostać zmienione. W przypadku konieczności wykonania upgrade oprogramowania, SKIDATA AG przewidziała specjalną promocję, ważną do końca 2018 r. Właścicieli systemów parkingowych SKIDATA zapraszamy do kontaktu.

DG PARK wyposażył w system SKIDATA Lotnisko Warszawa-Modlin

2017-09-04
Parkingi w Modlinie zostały wyposażone przez DG PARK w system Parking.Logic najnowszej generacji. To już trzecie z pierwszej piątki największych polskich lotnisk, którego parkingi pracują na rozwiązaniach SKIDATA AG.

Dzięki instalacji nowego systemu parkingi lotniska w Modlinie stały się wyjątkowo przyjazne dla wszelkich kierowców, także tych niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach. Wszystkie zainstalowane przez DG PARK kasy automatyczne to model Power.Cash w wersji ‘Accessible’. Pierwszą taką kasę w Polsce DG PARK zainstalował na lotnisku Pyrzowice w Katowicach. Ale to obiekt w Modlinie może się poszczycić tym, że każda z kas na parkingach jest przyjazna niepełnosprawnym, spełniając wyśrubowane światowe normy w tym zakresie (m.in. ADA).

Dodatkowo, w części kolumn serii Power.Gate, na wyjazdach z poszczególnych parkingów, zainstalowane są czytniki kart płatniczych, dzięki czemu można wygodnie i szybko wnieść opłatę za postój z pominięciem wizyty przy kasie automatycznej.

Nowy system parkingowy rozbudowany jest także o rozpoznawanie numerów rejestracyjnych, pozwalające m.in. na szybki wyjazd z parkingów (bez konieczności wkładania biletów do kolumn). Częścią uruchomionego rozwiązania są też potężne bramownice z kolorowymi wyświetlaczami prezentującymi aktualną zajętość miejsc na poszczególnych parkingach. Ponadto, system zintegrowany jest z działającymi już wcześniej na tym obiekcie kartami dostępowymi.

Lotnisko Warszawa-Modlin dysponuje trzema parkingami, mogącymi pomieścić łącznie  ponad 1500 samochodów. Są to: PA1 (parking krótkoterminowy, przy samym terminalu), PA3 (średnioterminowy, zlokalizowany 500 metrów od terminala) oraz PA7 (długoterminowy, zlokalizowany 3 km od terminala). Otwarty ledwie w 2012 r. Port Lotniczy Warszawa-Modlin to obecnie już piąte największe lotnisko w Polsce. W 2016 r. obsłużył prawie 2,9 mln pasażerów.

SKIDATA AG to największy dostawca systemów parkingowych dla lotnisk na świecie. Austriacka firma w swoim portfolio ma takie obiekty, jak m.in. lotniska w Londynie, Monachium, Zurichu, Wiedniu, Salzburgu, Amsterdamie, Paryżu, Hongkongu, Dubaju czy Dallas. SKIDAT AG, jest też członkiem Airports Council International. W Polsce systemy SKIDATA działają także na Międzynarodowym Lotnisku Katowice w Pyrzowicach (od 2011 r.) oraz w Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy (od 2015 r.).

 

Innowacyjne rozwiązanie DG PARK dla PERI w Płochocinie

2017-01-09
DG PARK, przy współudziale firmy PERI Polska, stworzył dedykowany system PERI.Logistic.

Nowatorskie na polskim rynku rozwiązanie wspomaga pracę magazynu, poprzez porządkowanie obsługi kierowców. Zamiast ręcznego ustawiania grafików dostaw i odbiorów, użytkownicy obiektu sami logują się do aplikacji i wybierają wolne terminy wizyty w magazynie. Zarezerwowany termin zatwierdzany jest przez obsługę magazynu. Rezerwacja powiązana jest z numerem rejestracyjnym danego pojazdu. System, rozpoznając numer rejestracyjny, wpuszcza automatycznie pojazdy na teren magazynu, ale jedynie w zdefiniowanym czasie. Następnie, poprzez komunikaty wyświetlane na tablicach zmiennej treści, przywołuje poszczególne pojazdy do konkretnych slotów w magazynie. Dodatkowa informacja wysyłana jest do kierowcy w formie SMS-a i/lub maila.

PERI.Logistic został zainstalowany w Centrum Logistycznym PERI Polska w podwarszawskim Płochocinie. Nowoczesny obiekt gotowy jest na rozładunek i załadunek do 150 samochodów ciężarowych dziennie.

PERI to jeden z największych na świecie producentów deskowań i rusztowań. Firma powstała w 1969 r. w niemieckim Weissenhorn, koło Ulm. Obecnie na całym świecie ma 120 centrów logistycznych, zatrudnia ponad 7,7 tys. pracowników i generuje obroty na poziomie 1,3 mld euro (2015). W Polsce PERI obecne jest od 1993 r.

 

SKIDATA w nowoczesnym laboratorium na Podkarpaciu

2016-03-16
DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA w kolejnym obiekcie należącym do firmy Olimp Laboratories.

Rozwiązaniem SKIDATA objęty został teren nowo wybudowanego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego wraz z Inteligentnym Centrum Logistycznym w miejscowości Pustynia koło Dębicy.

Na system składają się m.in. szlabany serii Barrier.Gate wraz z czytnikami dalekiego zasięgu TagMaster oraz kasa Manual.Cash SKIDATA. Zarządzanie parkingiem jest zintegrowane z systemem działającym na innym obiekcie tego samego Klienta. Rok temu DG PARK wyposażył bowiem w system SKIDATA pierwszy obiekt należącym do Olimp Laboratories – zakłady w Nagawczynie.

Olimp Laboratories to powstała 25 lat temu firma, będąca dziś jednym z czołowych europejskich producentów suplementów diety i odżywek. Za ponownie okazane zaufanie i wybranie dostarczanych przez DG PARK rozwiązań do swojego drugiego obiektu serdecznie dziękujemy!

 

Strony 1 2 3 4 5 6