Zaloguj

Referencje

Strony 1 2 3 4 5

Q22 w Warszawie

Biurowce
System parkingowy SKIDATA wraz z dedykowanymi aplikacjami DG PARK dla 5-poziomowego parkingu podziemnego.

System zarządzania parkingiem na niemal 350 miejsc, składający się m.in. z kolumn Power.Gate, szlabanów Barrier.Gate, kas automatycznych Easy.Cash, czytników dalekiego zasięgu oraz podsystemu rozpoznawania numerów rejestracyjnych.

Rozwiązanie rozbudowane o dedykowaną, specjalną aplikację, pozwalająca na dynamiczną zmianę dostępności do parkingu dla poszczególnych, zdefiniowanych użytkowników. W uproszczeniu, system stale obserwuje zajętość parkingu i wykorzystanie poszczególnych rodzajów miejsc (wjazdy na bilety jednorazowe oraz abonamenty, z podziałem na różne poziomy dostępu). Dzięki temu, dynamicznie zmienia pulę miejsc dostępnych dla kierowców, którzy nie mają żadnego z kilku rodzajów stałego dostępu, czyli zmuszeni są do pobrania jednorazowego biletu.

Maksymalnie zwiększa to wykorzystanie parkingu, a co za tym idzie, przychody z niego, bez wpływu na komfort użytkowników i dostęp do dedykowanych miejsc.

 

Adgar Wave w Warszawie

Biurowce
System na trzypoziomowym parkingu podziemnym (prawie 300 miejsc) obejmuje m.in. cztery tory wjazdowe i wyjazdowy (w tym jeden z ruchem naprzemiennym), kasy serii Power.Cash i Credit.Cash, kasę ręczną Manual.Cash.

Kolumny wyjazdowe wyposażone są w zbliżeniowe czytniki kart płatniczych, dzięki czemu pełnią dodatkowo funkcję kas płatniczych (możliwość opłaty bezpośrednio w kolumnie parkingowej). Z kolei sterowanie szlabanami jest ustawione tak, by wymuszać udzielenie pierwszeństwa przejazdu na zbiegających się torach, a co za tym idzie by podnosić bezpieczeństwo kierowców.

System zintegrowany jest z budynkową kontrolą dostępu czy budynkowym systemem interkomowym Cisco CallManager. Z kolei wirtualizacja serwerów aplikacyjnych i bazodanowych sprawia, że w momencie awarii głównego serwera bardzo szybko można uruchomić cały system parkingowym na innym serwerze, z zachowaniem wszystkich aktualnych danych.

 

InterContinental Warszawa

Hotele
System parkingowy SKIDATA zarządza 5-poziomowym parkingiem podziemnym hotelu.

W skład systemu wchodzą m.in. kolumny parkingowe serii Power.Gate, szlabany Barrier.Gate czy automatyczna kasa parkingowa Easy.Cash.

Galeria Katowicka

Centra handlowe
System obsługującym wielopoziomowy podziemny parking, mieszczący 1,2 tys. samochodów (największy taki obiekt w Katowicach), składający się m.in. z 6 wjazdów, 6 wyjazdów, 8 kas automatycznych serii Easy.Cash.


Dostarczone przez DG PARK rozwiązanie oparte jest na najnowszej wersji systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic – R23. Zarządza ono podziemnym parkingiem Galerii, zlokalizowanym na poziomach -2 i -3, który może pomieści aż 1,2 tys. samochodów (największy taki obiekt w centrum Katowic). Operatorem parkingu jest firma APCOA Parking Polska.

Olimp Laboratories w Pustyni k/Dębicy

Inne parkingi
System składa się m.in. ze szlabanów serii Barrier.Gate wraz z czytnikami dalekiego zasięgu TagMaster oraz kasy Manual.Cash SKIDATA.

Zarządzanie parkingiem jest zintegrowane z systemem działającym na innym obiekcie tego samego Klienta, także wyposażonym w SKIDATA Parking.Logic.

 

Centrum Logistyczne PERI Polska w Płochocinie

Inne parkingi
Innowacyjny system zarządzania obsługą kierowców.

Stworzony przy współudziale PERI Polska, dedykowany system obsługi kierowców. Podstawą jest aplikacja dla gości, którzy sami zgłaszają swoje wizyty w magazynie. System kamer rozpoznaje numery rejestracyjne i wpuszcza na teren wyłącznie zdefiniowane pojazdy i wyłącznie w zdefiniowanym czasie. Następnie kierowcy przywoływani są (tablice zmiennej treści oraz informacje w formie SMS-ów i maili) do poszczególnych slotów w magazynie. Centrum w Płochocinie gotowe jest na obsługę nawet 150 samochodów cieżarowych dziennie.

Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy

Lotniska i dworce
System parkingowy SKIDATA składa się m.in. z 35 wjazdów i wyjazdów czy ośmiu kas automatycznych.

Po raz pierwszy w Polsce zastosowaliśmy tu kasy serii SKIDATA Power.Cash ‘Touch’. Projekt w Gdańsku zawiera także m.in. czytniki dalekiego zasięgu, system rozpoznawania numerów rejestracyjnych czy rozbudowane znaki wskazujące zajętość miejsc.

Adgar Park West w Warszawie

Biurowce
Dostarczony przez DG PARK system parkingowy SKIDATA obejmujący trzy garaże podziemne oraz parkingi naziemne (łącznie 1,1 tys. miejsc parkingowych) w warszawskim kompleksie biurowym Adgar Park West.

Dostarczony przez DG PARK system parkingowy SKIDATA obejmujący trzy garaże podziemne oraz parkingi naziemne (łącznie 1,1 tys. miejsc parkingowych) w warszawskim kompleksie biurowym Adgar Park West. Pierwszy w Polsce obiekt, w którym zastosowano kasy automatyczne serii SKIDATA Credit.Cash. Przyjmują one płatności wyłącznie kartami. Poza nimi, w skład systemu wchodzą m.in. kasy automatyczne serii SKIDATA Power.Cash, dziewięć kolumn serii Power.Gate, dwanaście szlabanów Barrier.Gate czy wyposażenie biura obsługi klienta. Dodatkowo, wszystkie wjazdy i wyjazdy objęte są zaawansowanym technologicznie systemem rozpoznawania i czytania numerów rejestracyjnych.

Stadion Narodowy w Warszawie

Systemy biletowe
Zintegrowany system zarządzania SKIDATA na największym polskim stadionie.

180 czytników biletów Vario.Gate, 72 podwójne kołowroty wejściowe, 100 mobilnych czytników biletów czy ponad 300 POS. To największe biletowe rozwiązanie w Polsce pozwala, przy optymalnym ustawieniu, na pełne wejście niemal 60 tys. widzów w zaledwie 40 minut.

 

Truck Arena Grójec

Inne parkingi
Pierwszy w Polsce strzeżony parking dla TIR-ów posiadający certyfikat ESPORG (European Secure Parking Organisation) na poziomie 4.

Wyposażony w system parkingowy SKIDATA oraz zaawansowane rozwiązanie LPR firmy MediaPro parking mieści 240 TIR-ów oraz 100 samochodów osobowych. Każdy wjazd i wyjazd jest dokładnie opisany w systemie i zarejestrowany. System parkingowy w tym wypadku nie tylko wydaje bilet i nalicza opłatę, ale też m.in. zachowuje numery rejestracyjne pojazdu, zapisuje wizerunek kierowcy czy też zdjęcia dokumentujące stan pojazdu z każdej jego strony. Przy wyjeździe wszystkie dane są porównywane z tymi, które zapisano podczas wjazdu. Ostateczną decyzję o „wypuszczeniu” danego pojazdu podejmuje ochrona obiektu, która ma do dyspozycji pełen zestaw informacji, zdjęć i nagrań.

Strony 1 2 3 4 5