Aktualności

Bezpieczne, bezdotykowe technologie SKIDATA

Wychodząc naprzeciw wymaganiom w specyficznych czasach pandemii SKIDATA oferuje szeroki wachlarz rozwiązań „bezdotykowych” do inteligentnych systemów parkingowych

 

Przede wszystkim pojawia się możliwość doposażenia działających już kolumn, zarówno Power.Gate, jak i Lite.Gate, w tzw. bezdotykowe przyciski pobrania biletu. Występują one w dwóch wersjach technologicznych: bazujące na radarze (instalowane zamiast tradycyjnego przycisku) lub na ultradźwiękach (instalowane obok tradycyjnego przycisku). Kierowca wjeżdżający na parking, zamiast naciskać przycisk pobrania biletu musi pomachać dłonią przed sensorem. To wystarczy, by bilet został wyprodukowany i wysunięty z ustnika kolumny. 

 

Dodatkowo, w obiektach, gdzie nie są używane karty abonamentowe, system parkingowy SKIDATA Parking.Logic można przestawić na tryb automatycznej produkcji biletów. Wówczas wystarczy, że samochód podjedzie pod kolumnę, a wydrukowany bilet będzie gotowy do pobrania. 

 

Kolejne możliwości to doposażenie parkingów w systemy czytników dalekiego zasięgu i/lub rozpoznawania numerów rejestracyjnych. To pozwala właścicielom abonamentów na ograniczenie konieczności korzystania z tradycyjnych (zbliżeniowych) kart parkingowych. Następne rozwiązanie, które może być ciekawą alternatywą dla „dotykania” urządzeń, to funkcjonalność check-in/check-out. Wówczas konieczność pobrania biletu zastępuje użycie w kolumnie wjazdowej i wyjazdowej własnej karty płatniczej lub telefonu wyposażonego w możliwość płacenia.

 

Istnieje też, przy nowo instalowanych systemach, możliwość rezygnacji z tradycyjnych biletów na rzecz rozwiązania ticketless – wjazd, płatność i wyjazd odbywa się na podstawie numeru rejestracyjnego. 

 

I wreszcie kolejna funkcjonalność – możliwość płacenia w aplikacjach płatniczych na własnym telefonie, zamiast korzystania z ogólnodostępnych kas automatycznych. 

 

Bezpieczne, bezdotykowe technologie SKIDATA - Galeria nr1

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. 

Aktualności

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

2024-02-26

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

Już 16 kwietnia startuje kolejna edycja targów Intertraffic Amsterdam.

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

2023-02-21

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

DG PARK zainstalował najnowsze rozwiązania SKIDATA na parkingach wrocławskiej Hali Stulecia. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

 

Biuro Handlowe

 

ul. Kaczeńca 16
04-556 Warszawa
+48 22 111 00 23
info@dgpark.pl
www.dgpark.pl
 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.