Aktualności

DG PARK wyposażył CH Wroclavia w system parkingowy SKIDATA

Wroclavia, w samym sercu stolicy Dolnego Śląska, to kolejny obiekt z systemem Parking.Logic SKIDATA wraz z innowacyjnymi rozwiązaniami uzupełniającymi od DG PARK.

 

Do otwartego tej jesieni wrocławskiego obiektu DG PARK dostarczył m.in. 18 kolumn wjazdowych i wyjazdowych serii Power.Gate i Lite.Gate, bariery parkingowe Barrier.Gate, 12 automatycznych kas parkingowych Easy.Cash (część wbudowana w ściany obiektu). Projekt rozbudowany jest o system rozpoznawania numerów rejestracyjnych, system e-walidacji biletów czy integrację z kartą lojalnościową Wroclavii (dającą dodatkowe darmowe godziny parkowania).

 

Ciekawostką jest także zastosowanie funkcjonalności Tariff-Trigger w najnowszej wersji, umożliwiającej dokładną kalkulację postoju każdego z pojazdów w czasie rzeczywistym. Dzięki temu każdy z użytkowników parkingu, niezależnie od tego ile razy w danym dniu wjeżdżał na parking i z niego wyjeżdżał, otrzyma dokładnie taką liczbę darmowych minut parkowania, jaka została mu przypisana przez właściciela obiektu. W praktyce, mając np. 1 godzinę dziennie darmowego parkowania, kierowca może gratis zostawić auto na 25 minut rano i potem na 35 minut wieczorem. System sam zsumuje czasy pobytów.

 

Niemniej ciekawym rozwiązaniem jest integracja systemu parkingowego SKIDATA (dzięki współpracy z firmą C&C Partners) z systemem kamer i sygnalizatorów Park Assist. Dzięki niej system parkingowy wie m.in. o każdym nieprawidłowym zaparkowaniu pojazdu (np. na dwóch miejscach postojowych), dzięki czemu może nałożyć automatycznie opłatę specjalną.

 

Parking Wroclavii mieści 2200 pojazdów. Jak przystało na wyjątkowy obiekt, także dodatkowe usługi na parkingu są dość wyjątkowe. Począwszy od możliwości skorzystania ze stacji naprawy rowerów czy usługi pompowania kół auta, poprzez specjalnie wydzielony parking dla motorów, ładowarki pojazdów elektrycznych, na specjalnej aplikacji ułatwiającej odnalezienie pojazdu na parkingu kończąc.

 

Uruchomione tej jesieni centrum, o powierzchni użytkowej 71 tys. mkw, to około 200 sklepów, restauracji, kawiarni, punktów usługowych, ale też klub fitness czy kino z 20 salami. Zlokalizowane jest w sąsiedztwie dworca kolejowego Wrocław Główny. Na poziomie -2 ma z kolei dworzec autobusowy.

 

Inwestorem jest grupa Unibail-Rodamco, do której w Polsce należą również m.in. warszawskie centra handlowe Złote Tarasy i Galeria Mokotów. Oba te obiekty również wyposażone są w systemy parkingowe SKIDATA.

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.