Aktualności

DG PARK wyposażył w system parkingowy SKIDATA kolejny budynek grupy Adgar

DG PARK uruchomił system parkingowy SKIDATA w warszawskim biurowcu Adgar Wave. To już trzeci udany projekt dla grupy Adgar Poland. I, jak przystało na tego wymagającego Klienta, nie zabrakło tu ciekawostek i nowinek technicznych. 

Projekt składa się z czterech torów wjazdowych i wyjazdowych (z systemem rozpoznawania numerów rejestracyjnych), jednej kasy automatycznej serii Power.Cash, jednej kasy serii Credit.Cash oraz kasy ręcznej Manual.Cash.

Wśród ciekawostek znalazł się m.in. jeden tor wjazdowo-wyjazdowy, z naprzemiennym ruchem. Na stałe aktywna jest możliwość przejechania, kontrolowanym przez szlaban i kolumny przejazdem, w obu kierunkach, zależnie od aktualnych potrzeb i natężenia ruchu. Informacje o pierwszeństwie przejazdu sygnalizowane są na wyświetlaczach, jak również piktogramach bazujących na technologii LED, umieszczonych na obudowie szlabanu.

By ułatwić korzystanie z parkingu kierowcom pobierającym jednorazowe bilety, kolumny wyjazdowe wyposażone są w zbliżeniowe czytniki kart kredytowych i debetowych. W uproszczeniu, kolumny pełnią dodatkową funkcję kasy automatycznej. Wystarczy przy wyjeździe użyć karty płatniczej w czytniki kolumny.

Z kolei szlabany na zewnątrz budynku mają dodatkową funkcję wymuszania udzielenia pierwszeństwa przejazdu na zbiegających się torach (zwężenie do jednego toru po minięciu szlabanów). Sterowanie ruchem jest tak ustawione, by w sytuacji gdy na prawym torze wyjazdowym pojawia się pojazd, dla samochodu czekającego na torze środkowym bariera nie otworzyła się aż do momentu, gdy będzie on mógł bezpiecznie opuścić parking (auto z pierwszeństwem nie wjedzie na właściwy tor).

Wśród innych ciekawostek jest też integracja, na poziomie aplikacji, z budynkową kontrolą dostępu. Z kolei system interkomowy jest zintegrowany z budynkowym systemem Cisco CallManager. Interesująco prezentuje się także wirtualizacja serwerów aplikacyjnych i bazodanowych – w momencie awarii głównego serwera bardzo szybko można uruchomić cały system parkingowym na innym serwerze, z zachowaniem wszystkich aktualnych danych.

Parking budynku Adgar Wave to już trzeci projekt, bazujący na systemie SKIDATA, wykonany przez DG PARK na zlecenie Adgar Poland. Wcześniej uruchomiliśmy systemy w obiektach Adgar Plaza oraz Adgar Park West. Z obdarzenia nas kolejny raz zaufaniem jesteśmy bardzo dumni!

Adgar Wave to 11-piętrowy biurowiec klasy A, położony na warszawskim Mokotowie, przy ul. Rzymowskiego. Powstały w 2006 r. budynek (wcześniej znany jako Cirrus) dysponuje ponad 14 tys. mkw powierzchni do wynajęcia. Trzypoziomowy podziemnym parking mieści niemal 300 pojazdów.

DG PARK wyposażył w system parkingowy SKIDATA kolejny budynek grupy Adgar - Galeria nr1
DG PARK wyposażył w system parkingowy SKIDATA kolejny budynek grupy Adgar - Galeria nr2
DG PARK wyposażył w system parkingowy SKIDATA kolejny budynek grupy Adgar - Galeria nr3

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. 

Aktualności

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

2024-02-26

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

Już 16 kwietnia startuje kolejna edycja targów Intertraffic Amsterdam.

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

2023-02-21

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

DG PARK zainstalował najnowsze rozwiązania SKIDATA na parkingach wrocławskiej Hali Stulecia. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

 

Biuro Handlowe

 

ul. Kaczeńca 16
04-556 Warszawa
+48 22 111 00 23
info@dgpark.pl
www.dgpark.pl
 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.