Aktualności

DG PARK wyposażył w system parkingowy SKIDATA Lotnisko w Gdańsku

Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy to kolejny znany obiekt w Polsce, w którym DG PARK zainstalował system parkingowy SKIDATA. Projekt wyjątkowo rozległy i zaawansowany technologicznie, z rozwiązaniami znanymi z najnowocześniejszych lotnisk świata. 

System parkingowy SKIDATA w Gdańsku jest jednym z większych w naszym kraju. To m.in. 35 wjazdów i wyjazdów, osiem kas automatycznych, czytniki dalekiego zasięgu, system rozpoznawania numerów rejestracyjnych czy rozbudowane znaki wskazujące zajętość miejsc. Wśród licznych zastosowanych ciekawostek są m.in. pierwsze w Polsce kasy serii SKIDATA Power.Cash ‘Touch’, z dotykowymi ekranami, czy zainstalowane na parkingach wewnętrznych kolumny serii SKIDATA Lite.Gate.

Dzięki nowemu systemowi parkingowemu SKIDATA gdańskie lotnisko mogło całkowicie zmienić filozofię udostępniania swego terenu kierowcom. Podstawą nowego rozwiązania jest tzw. strefa Kiss&Fly – krótkiego i bezpłatnego postoju. Wszystkie jezdnie przed terminalem zostały do niej włączone. Dostać się można do niej poprzez potężny, unikatowy jak na polskie warunki, sześciotorowy wjazd. Tamtędy dostają się na lotnisko zarówno kierowcy, którzy zmierzają do jednego z wewnętrznych parkingów, jak i ci, którzy jedynie podwożą lub odbierają pasażerów.

Na terenie strefy kierowca może przebywać za darmo tylko przez określony czas. Jeśli kierowca faktycznie nie zamierza przekraczać darmowego czasu, przy prawidłowym odczycie numeru rejestracyjnego na jednym z wielu wyjazdów (m.in. równie dużym co główny wjazd, sześciotorowym głównym wyjeździe) płynnie opuści teren lotniska.

Tylko ci kierowcy, którzy nie chcą skorzystać z parkingów wewnętrznych, a chcą na terenie lotniska pozostać dłużej, muszą zapłacić za pobyt w strefie Kiss&Fly. Z kolei, by zniechęcić kierowców do nadużywania gościnności lotniska, poprzez regularne wjeżdżanie na strefę Kiss&Fly i wyjeżdżanie z niej, port wprowadzi ograniczenia w liczbie darmowych wizyt dziennie. To oczywiście skierowane jest nie wobec prywatnych samochodów, ale osób prowadzących komercyjną działalność, chcących wykorzystywać za darmo infrastrukturę lotniska.

Port im. Lecha Wałęsy to obecnie trzecie pod względem liczby odprawianych pasażerów lotnisko w Polsce (prawie 3,3 mln osób w 2014 r.). W obecnej lokalizacji działa od 1974 roku (Gdańsk miał cywilny port lotniczy już w 1919 roku).

Operatorem parkingów na gdańskim lotnisku, a zarazem kluczowym partnerem w tym projekcie dla DG PARK, jest firma Interparking Polska (do tego roku znana pod nazwą Poland Car Parking). Interparking założony został 57 lat temu i dziś należy do ścisłej europejskiej czołówki przedsiębiorstw działających w branży parkingowej. Grupa zarządza 691 parkingami, dysponującymi łącznie 316 116 miejscami parkingowymi w Belgii, Holandii, Niemczech, Austrii, Francji, Hiszpanii, Polsce, Rumunii i we Włoszech.

SKIDATA AG to w tej chwili największy dostawca systemów parkingowych dla lotnisk na świecie. Austriacki sprzęt działa w kilkuset mniejszych i większych portach, wśród nich m.in. w Londynie, Monachium, Zurichu, Wiedniu, Amsterdamie, Paryżu, Hongkongu, Dubaju czy Dallas. Producent, firma SKIDAT AG, jest też członkiem Airports Council International. W Polsce, od 2011 roku, system SKIDATA działa na Międzynarodowym Lotnisku Katowice w Pyrzowicach.

DG PARK wyposażył w system parkingowy SKIDATA Lotnisko w Gdańsku - Galeria nr1
DG PARK wyposażył w system parkingowy SKIDATA Lotnisko w Gdańsku - Galeria nr2
DG PARK wyposażył w system parkingowy SKIDATA Lotnisko w Gdańsku - Galeria nr3

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. 

Aktualności

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

2024-02-26

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

Już 16 kwietnia startuje kolejna edycja targów Intertraffic Amsterdam.

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

2023-02-21

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

DG PARK zainstalował najnowsze rozwiązania SKIDATA na parkingach wrocławskiej Hali Stulecia. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

 

Biuro Handlowe

 

ul. Kaczeńca 16
04-556 Warszawa
+48 22 111 00 23
info@dgpark.pl
www.dgpark.pl
 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.