Aktualności

eWalidacje DG PARK już działają w pierwszym obiekcie

Po serii testów DG PARK uruchomił swój najnowszy własny produkt – eWalidacje. Aplikacja pozwala na elastyczne sterowanie opłatami za parkowanie, przydzielanie rabatów, taryf specjalnych, itd., administratorowi, ale też najemcom miejsc na parkingu.

Pierwszym obiektem, w którym DG PARK uruchomił eWalidacje, jest warszawski Adgar Park West. Rozwiązanie stanowi tam uzupełnienie systemu parkingowego SKIDATA. To aplikacja web otwierana na każdym urządzeniu (stacjonarnym lub mobilnym) z dostępem do sieci internet lub intranet. Użytkownik może posługiwać się np. tabletem lub telefonem - nie ma żadnych wymagań dotyczących systemu operacyjnego, wystarcza standardowa przeglądarka.

Lista zalet aplikacji jest bardzo długa, i zdecydowanie nie ogranicza się do rezygnacji z inwestycji w sprzęt (walidatory off-line). Tutaj, przy użyciu jednego walidatora, możemy korzystać z tzw. multiwalidacji. Oznacza to, że klient (użytkownik walidatora - najczęściej najemca miejsc na parkingu) może zwalidować bilet na 100% jego wartości, ale jednocześnie ten sam bilet może rozliczyć na preferencyjnych warunkach, uzgodnionych z administratorem lub właścicielem całego obiektu. To na tyle elastyczny produkt, że nie trzeba się ograniczać do zmiany taryfy czy rabatu procentowego dla danego biletu, ale można także zastosować stałą opłatę, zwaną taryfą płaską, niezależnie od tego, jak długo trwa parkowanie auta.

Kolejną użyteczną funkcją eWalidacji jest możliwość operowania czasem, a nie tylko cenami i procentem wartości biletu. Można do danego biletu przypisać np. dodatkowe dwie godziny darmowego parkowania, nie zmieniając taryfy.

Dodatkowo, operator w chwili walidacji biletu ma podgląd, jaka jest aktualna wartość danego biletu (ile kierowca miałby do zapłacenia w danym momencie). Wie zatem, o jaką dokładnie wartość waliduje bilet. W przypadku walidatorów off-line, przy walidacji procentowej, użytkownik nie wie od razu jaka jest to wartość.

Następnym atutem eWalidacji, w przypadku rozliczeń między administratorem a najemcą (użytkownikiem walidatora), jest możliwość ustawienia maksymalnego terminu ważności walidacji. To funkcjonalność, którą wprowadziliśmy na prośbę naszych klientów. Zdarzało się bowiem, że po zwalidowaniu biletu w walidatorze off-line do zera (całkowitym zniesieniu opłaty) gość obiektu pozostawiał samochód np. na tydzień. Później najemca (użytkownik walidatora) przekonany, że jego gość parkował kilka godzin podczas spotkania, dostawał od administratora obiektu fakturę za parkowanie przez tydzień. W przypadku eWalidacji takie „niespodzianki” są wykluczone.

Inną z przewag nad walidatorami off-line jest możliwość powiazania pracy aplikacji z systemem rozpoznawania i czytania tablic rejestracyjnych (systemem LPR), jeśli jest zainstalowany w danym obiekcie. To daje możliwość kontrolowania liczby walidowań lub przerw w walidowaniach dla zdefiniowanego numeru rejestracyjnego. Także ta funkcjonalność zabezpiecza administratora przed nadużyciami, i jest odpowiedzią na potrzeby zgłaszane przez właścicieli i administratorów parkingów. W tym rozwiązaniu każda walidacja może być dokładnie opisana i przypisana do danego pojazdu.

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.