Aktualności

Innowacyjne rozwiązanie DG PARK dla PERI w Płochocinie

DG PARK, przy współudziale firmy PERI Polska, stworzył dedykowany system PERI.Logistic. 

Nowatorskie na polskim rynku rozwiązanie wspomaga pracę magazynu, poprzez porządkowanie obsługi kierowców. Zamiast ręcznego ustawiania grafików dostaw i odbiorów, użytkownicy obiektu sami logują się do aplikacji i wybierają wolne terminy wizyty w magazynie. Zarezerwowany termin zatwierdzany jest przez obsługę magazynu. Rezerwacja powiązana jest z numerem rejestracyjnym danego pojazdu. System, rozpoznając numer rejestracyjny, wpuszcza automatycznie pojazdy na teren magazynu, ale jedynie w zdefiniowanym czasie. Następnie, poprzez komunikaty wyświetlane na tablicach zmiennej treści, przywołuje poszczególne pojazdy do konkretnych slotów w magazynie. Dodatkowa informacja wysyłana jest do kierowcy w formie SMS-a i/lub maila.

PERI.Logistic został zainstalowany w Centrum Logistycznym PERI Polska w podwarszawskim Płochocinie. Nowoczesny obiekt gotowy jest na rozładunek i załadunek do 150 samochodów ciężarowych dziennie.

PERI to jeden z największych na świecie producentów deskowań i rusztowań. Firma powstała w 1969 r. w niemieckim Weissenhorn, koło Ulm. Obecnie na całym świecie ma 120 centrów logistycznych, zatrudnia ponad 7,7 tys. pracowników i generuje obroty na poziomie 1,3 mld euro (2015). W Polsce PERI obecne jest od 1993 r.

Innowacyjne rozwiązanie DG PARK dla PERI w Płochocinie - Galeria nr1
Innowacyjne rozwiązanie DG PARK dla PERI w Płochocinie - Galeria nr2
Innowacyjne rozwiązanie DG PARK dla PERI w Płochocinie - Galeria nr3

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

System parkingowy SKIDATA w samym sercu Gdańska

2022-08-11

System parkingowy SKIDATA w samym sercu Gdańska

Parking Centrum, naprzeciwko Dworca PKP Gdańsk Główny, wyposażony został przez DG PARK w system SKIDATA Parking.Logic. 

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

2022-04-05

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

Mieszczącym 662 pojazdy trzypoziomowym parkingiem w sercu Wrocławia zarządza SKIDATA Parking.Logic. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.