Aktualności

Jasna 26 z systemem inteligentnego zarządzanie ruchem

Jasna 26 z systemem inteligentnego zarządzanie ruchem.

System, dzięki informacjom z kilkunastu pętli indukcyjnych, fotoelementów i sensorów obecności wie stale, w którą stronę poruszają się pojazdy, ile ich jest, gdzie się aktualnie znajdują, itd. Dzięki temu ruch w obu kierunkach bezpiecznie i sprawnie odbywać się może jednym pasem.

Rozwiązanie stworzone przez DG Park pozwala na dowolne ustawianie priorytetów ruchu, dzięki czemu administrator może np. w godzinach porannych skrócić czas wjazdu na parking, a w popołudniowych wyjazd z niego.

System monitoruje także zajętość pasa dla skręcających do obiektu z ulicy czy wydzielonego miejsca dla inwalidów. Zlicza pojazdy na terenie obiektu. Wychwytuje próby wjazdu pod prąd, na „czerwonym” świetle. Jest zintegrowany z innymi systemami, m.in. budynkową kontrolę dostępu, PPOŻ i inne.

Jasna 26 to nowoczesny biurowiec klasy A, zlokalizowany w samym centrum Warszawy, przy Pl. Dąbrowskiego, tuż obok skrzyżowania ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej. W połowie XIX w. w tym miejscu działał hotel Victoria, zaliczany do najbardziej luksusowych w stolicy. W pierwszych dniach Powstania Warszawskiego był kwaterą głównego dowódcy Powstania – Antoniego Chruściela „Monter”. Po wojnie, na zgliszczach hotelu powstał modernistyczny budynek biurowy. W tej formie przetrwał aż do 2010 r., kiedy to nowy właściciel – Mermaid Properties – rozpoczął gruntowną modernizację, w tym dobudowanie dwóch nowych skrzydeł na wewnętrznym dziedzińcu. Głównym najemcą powierzchni biurowych jest jedna z czołowych polskich kancelarii prawniczych - Sołtysiński Kawecki & Szlęzak.

System, dzięki informacjom z kilkunastu pętli indukcyjnych, fotoelementów i sensorów obecności wie stale, w którą stronę poruszają się pojazdy, ile ich jest, gdzie się aktualnie znajdują, itd.

Dzięki temu ruch w obu kierunkach bezpiecznie i sprawnie odbywać się może jednym pasem.Rozwiązanie stworzone przez DG PARK pozwala na dowolne ustawianie priorytetów ruchu, dzięki czemu administrator może np. w godzinach porannych skrócić czas wjazdu na parking, a w popołudniowych wyjazd z niego. System monitoruje także zajętość pasa dla skręcających do obiektu z ulicy czy wydzielonego miejsca dla inwalidów. Zlicza pojazdy na terenie obiektu. Wychwytuje próby wjazdu pod prąd, na „czerwonym” świetle. Jest zintegrowany z innymi systemami, m.in. budynkową kontrolę dostępu, PPOŻ i inne. Jasna 26 to nowoczesny biurowiec klasy A, zlokalizowany w samym centrum Warszawy, przy Pl. Dąbrowskiego, tuż obok skrzyżowania ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej. W połowie XIX w. w tym miejscu działał hotel Victoria, zaliczany do najbardziej luksusowych w stolicy. 

W pierwszych dniach Powstania Warszawskiego był kwaterą głównego dowódcy Powstania – Antoniego Chruściela „Monter”. Po wojnie, na zgliszczach hotelu powstał modernistyczny budynek biurowy. W tej formie przetrwał aż do 2010 r., kiedy to nowy właściciel – Mermaid Properties – rozpoczął gruntowną modernizację, w tym dobudowanie dwóch nowych skrzydeł na wewnętrznym dziedzińcu. Głównym najemcą powierzchni biurowych jest jedna z czołowych polskich kancelarii prawniczych - Sołtysiński Kawecki & Szlęzak.

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.