Aktualności

Nowy stadion Cracovii z systemami SKIDATA

Zintegrowane systemy kontroli dostępu, biletowy i akredytacyjny firmy SKIDATA AG – takie rozwiązanie wdrożone zostanie na powstającym właśnie stadionie popularnych krakowskich Pasów.

Cracovia to najstarszy nieprzerwanie działający klub sportowy w Polsce, a zarazem zdobywca pierwszego mistrzostwa polski w piłce nożnej mężczyzn w 1921 r. Krakowska drużyna, grająca obecnie w Ekstraklasie, w swojej ponad stuletniej historii pięć razy sięgała po mistrzowski tytuł.

 

Ten zasłużony dla piłki nożnej klub, którego najsłynniejszym kibicem był Jan Paweł II, doczekał się nowoczesnego stadionu na ponad 15 tys. widzów. Obiekt powstaje właśnie na skraju krakowski Błoń, przy ul. Kałuży, w miejscu poprzedniego stadionu (z miejscami dla 6,5 tys. widzów).

 

DG Park, polski przedstawiciel SKIDATA AG, dostarczy na nowy obiekt systemy kontroli dostępu, biletowy i akredytacyjny. Rozwiązanie to będzie zintegrowane z zaawansowanym systemem elektronicznej weryfikacji widzów, który dostarczy czeska firma Integoo s.r.o. W efekcie powstanie System Kart Kibica – najnowocześniejsze obecnie tego typu rozwiązanie na polskich stadionach.

 

Część za którą odpowiada SKIDATA to m.in. 35 czytników biletów i kart serii Vario.Gate, pojedyncze i podwójne wysokie furty, kołowrót dla VIP-ów – mówi Marcin Zwierzchowski z DG Park. – To także wyposażenie kas biletowych i wyrabiania kart kibica, a także oprogramowanie systemu kontroli dostępu, biletowego i akredytacyjnego – dodaje.

 

Otwarcie nowego stadionu planowane jest na wrzesień tego roku. Wcześniej przeprowadzone zostaną wnikliwe testy wszystkich elementów składających się na System Kart Kibica.

 

Stadion Cracovii będzie miał kategorię 3 UEFA. Co prawda spełnia większość wymagań dla wyższej kategorii Elite, ale ma zbyt małą pojemność by się o nią ubiegać.

Nowy stadion Cracovii z systemami SKIDATA - Galeria nr1
Nowy stadion Cracovii z systemami SKIDATA - Galeria nr2

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

System parkingowy SKIDATA w samym sercu Gdańska

2022-08-11

System parkingowy SKIDATA w samym sercu Gdańska

Parking Centrum, naprzeciwko Dworca PKP Gdańsk Główny, wyposażony został przez DG PARK w system SKIDATA Parking.Logic. 

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

2022-04-05

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

Mieszczącym 662 pojazdy trzypoziomowym parkingiem w sercu Wrocławia zarządza SKIDATA Parking.Logic. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.