Aktualności

Nowy Wrocław Główny z systemem parkingowym SKIDATA

Parking przebudowanego niedawno największego dworca stolicy Dolnego Śląska zarządzany jest systemem SKIDATA. To kolejny prestiżowy obiekt, który DG PPARK wyposażył w zaawansowane rozwiązania austriackiej firmy.

 

- Jesteśmy bardzo dumni z tego, że mogliśmy uczestniczyć, w zakresie wyposażenia parkingu, w modernizacji tego wspaniałego, ponad 150-letniego zabytku. Zabytku, który zachowując swoją historyczną bryłę, zyskał teraz rozwiązania na miarę XXI wieku. Wśród nich jeden z najnowocześniejszych na świecie systemów parkingowych – mówi Marcin Zwierzchowski z DG PARK.

 

Przebudowa historycznego obiektu trwała dwa lata. Zakończyła się krótko przed piłkarskimi Mistrzostwami Europy 2012. Dzięki temu Wrocław Główny mógł przyjąć kibiców wybierających się na trzy mecze fazy grupowej.

 

Modernizacja obejmowała także plac przed Dworcem. Zlikwidowano podziemny schron z czasów II wojny światowej, zamieniając go na parking na ponad 200 aut. W skład zarządzającego nim systemu wchodzą m.in. trzy automatyczne kasy płatnicze serii Easy.Cash oraz trzy wjazdy i wyjazdy wyposażone w kolumny parkingowe i podświetlane szlabany parkingowe.

 

Wrocławski Dworzec powstał w latach 1855-1857. Jego budowa wiązała się z uruchomieniem linii kolejowej łączącej Wrocław z Poznaniem. Projektantem neogotyckiej budowli był Wilhelm Grapow. Dworzec rozbudowano kilkukrotnie, m.in. na przełomie XIX i XX wieku.

 

Wrocław Główny to kolejny z największych polskich dworców kolejowych, które DG Park wyposażył w zarządzanie parkingami SKIDATA. Pod koniec ubiegłego roku uruchomiony został parking przed największym tego typu obiektem w kraju – warszawskim Dworcem Centralnym.

Nowy Wrocław Główny z systemem parkingowym SKIDATA - Galeria nr1
Nowy Wrocław Główny z systemem parkingowym SKIDATA - Galeria nr2
Nowy Wrocław Główny z systemem parkingowym SKIDATA - Galeria nr3

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

System parkingowy SKIDATA w samym sercu Gdańska

2022-08-11

System parkingowy SKIDATA w samym sercu Gdańska

Parking Centrum, naprzeciwko Dworca PKP Gdańsk Główny, wyposażony został przez DG PARK w system SKIDATA Parking.Logic. 

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

2022-04-05

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

Mieszczącym 662 pojazdy trzypoziomowym parkingiem w sercu Wrocławia zarządza SKIDATA Parking.Logic. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.