Aktualności

Parkingowa przyszłość według Skidata

Nowa Barrier.Gate, Online Access System, sweb to tylko kilka z licznych nowości Skidata, zaprezentowanych na najchętniej odwiedzanym parkingowym stoisku podczas tegorocznych targów Intertraffic w Amsterdamie.

Przez cztery dni targowe stoisko Skidata – jednego z największych globalnych dostawców systemów parkingowych – przeżywało prawdziwe oblężenie specjalistów z branży. Trudno się dziwić. Od lat bowiem firma z Salzburga wytycza trendy w branży parkingowej wprowadzając nowatorskie rozwiązania przed konkurencją. Nie inaczej jest teraz.

 

Wśród najciekawszych nowości pokazanych w Amsterdamie jest rozwiązanie nazwane sweb (SKIDATAs web-based services). Jest to szereg aplikacji dostępnych w sieci, które mogą być „skrojone” do indywidualnych potrzeb danego parkingu i operatora. Daje to więcej kanałów sprzedażowych, a co za tym idzie większe dochody operatorów. A wszystkie dane dostępne są o każdej porze, z dowolnego miejsca, z którego operator może też zarządzać systemem.

 

Kolejną ciekawostką jest Online Access System, dzięki któremu operator będzie miał zawsze najnowszą wersję oprogramowania, jeszcze łatwiejsze będzie zdalne monitorowanie i kontrolowanie poszczególnych elementów systemu parkingowego. Rozwiązanie łatwo można zintegrować z dodatkowymi usługami, jak ładowanie na parkingach baterii samochodów elektrycznych, powiązanie parkowania z innymi środkami transportu (np. z kupnem biletu kolejowego), powiązanie parkowania z dostępem do innych usług (np. wspólny bilet teatr+parking, kino+parking, itd.)

 

Nowa Barrier.Gate, pokazana w Amsterdamie, pozwoli na minimalizowanie wydatków operatora parkingu na niezbędny sprzęt czy infrastrukturę IT. Na parkingu nie będą już potrzebne serwery czy komputery PC. Wystarczy podłączenie barier i kolumn do prądu oraz sieci i zdalne nimi zarządzanie. Bariera dostępna będzie z ramionami o długości do 4,5 m.

 

Wśród innych nowatorskich rozwiązań pokazywanych przez inżynierów ze Skidata znalazło się też narzędzie pozwalające operatorom parkingów na udostępnianie w czasie rzeczywistym wybranych danych systemowi NAVTEC Maps, dostępnemu zarówno na smartfonach czy w nawigacjach GPS, jak i w internetowych planerach podróży. Dzięki niemu kierowca szukający parkingu nie tylko widzi wytyczoną trasę, ale i podstawowe informacje, jak liczba wolnych aktualnie miejsc parkingowych, cennik parkowania, itp. Narzędzie pozwoli także na zarezerwowanie on-line miejsca w wybranym na mapie parkingu, a nawigacja po wjechaniu do danego obiektu wskazywać będzie najkrótszą drogą do wybranego miejsca parkingowego.

Parkingowa przyszłość według Skidata - Galeria nr1
Parkingowa przyszłość według Skidata - Galeria nr2
Parkingowa przyszłość według Skidata - Galeria nr3

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

System parkingowy SKIDATA w samym sercu Gdańska

2022-08-11

System parkingowy SKIDATA w samym sercu Gdańska

Parking Centrum, naprzeciwko Dworca PKP Gdańsk Główny, wyposażony został przez DG PARK w system SKIDATA Parking.Logic. 

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

2022-04-05

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

Mieszczącym 662 pojazdy trzypoziomowym parkingiem w sercu Wrocławia zarządza SKIDATA Parking.Logic. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.