Aktualności

Pierwszy parking z „chmurą” w Polsce

DG Park zakończył instalację systemu parkingowego w warszawskim kompleksie biurowym Adgar Plaza. To pierwszy w Polsce obiekt, w którym uruchomiona została najnowocześniejsza technologia Skidata sweb. 

Dzięki modułowi sweb klient może dowolnie i elastycznie (z każdego miejsca z dostępem do internetu) zarządzać rezerwacjami miejsc na parkingu, korzystając ze specjalnie dedykowanej do tego celu witryny. Dane przechowywane są w tzw. chmurze.

 

System Skidata w Adgar Plaza obejmuje dwa parkingi – trzypoziomowy podziemny parking, jak również 10-cio poziomowy wolnostojący budynek garażowy. W skład systemu wchodzą m.in. cztery kasy automatyczne serii Power.Cash, sześć wjazdów i wyjazdów czy system rozpoznawania tablic rejestracyjnych.

 

Wśród interesujących rozwiązań zastosowanych w tym obiekcie są m.in. videointerkomy zintegrowane z CISCO Call Manager, co umożliwia odbieranie połączeń w dowolnym miejscu na świecie, czy na wielu aparatach w tym samym czasie.

 

System parkingowy zintegrowany jest też z zarządzającym budynkiem systemem EBI firmy Honeywell. W pełni zarządza także bramami na parkingach. W obiekcie wykorzystywana jest również aplikacja Skidata Remote Desktop, umożliwiająca zarządzanie parkingiem z dowolnego miejsca na świecie.

 

Adgar Plaza to obiekt należący do Adgar Investments & Development Ltd., izraelskiej grupy notowanej na giełdzie w Tel Awiwie, działającej na rynkach nieruchomości w Kanadzie, Belgii, Izraelu i Polsce. Warszawski kompleks biurowy Adgar Plaza to m.in. dwa 10-cio piętrowe budynki klasy A. Na miejscu jest m.in. Centrum Konferencyjne, fitness club z basenem, siłownią czy kortami do squash’a, przedszkole, restauracja.

Pierwszy parking z „chmurą” w Polsce - Galeria nr1
Pierwszy parking z „chmurą” w Polsce - Galeria nr2
Pierwszy parking z „chmurą” w Polsce - Galeria nr3

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

2024-02-26

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

Już 16 kwietnia startuje kolejna edycja targów Intertraffic Amsterdam.

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

2023-02-21

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

DG PARK zainstalował najnowsze rozwiązania SKIDATA na parkingach wrocławskiej Hali Stulecia. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

 

Biuro Handlowe

 

ul. Kaczeńca 16
04-556 Warszawa
+48 22 111 00 23
info@dgpark.pl
www.dgpark.pl
 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.