Aktualności

Pierwszy w Polsce system Parking.Logic V15

Airport Hotel Okęcie to pierwszy w kraju obiekt z najnowszą wersją systemu parkingowego SKIDATA, ale też kolejny przykład skutecznego połączenia starych urządzeń z fabrycznie nowym sprzętem. 

Po niemal dziesięciu latach użytkowania systemu SKIDATA warszawski hotel, sąsiadujący z największym polskim lotniskiem, zdecydował się na jego kompleksowe odświeżenie i rozbudowanie. Pojawiła się nowa kasa automatyczna serii skiosk Smart, nowe kolumny i bariery na wjeździe i wyjeździe. No i przede wszystkim najnowsza wersja programu Parking.Logic. Nie oznacza to jednak, że zniknął dotychczas użytkowany przez hotel sprzęt parkingowy. Ten, mimo niemal dziesięciu lat pracy, został przeniesiony na parking zewnętrzny i nadal z powodzeniem będzie pracował. Co więcej, kolumna wyjazdowa została doposażona w czytnik kart dzięki czemu płatność może się odbywać bezpośrednio na wyjeździe.

Za zaufanie i kontynuację współpracy zespół DG PARK serdecznie dziękuje! 

Airport Okęcie to nie jedyny warszawski hotel obsługiwany przez system parkingowy SKIDATA. Działa on m.in. w InterContinental na Emilii Plater, Radisson na Grzybowskiej czy Indigo na Smolnej. 

Pierwszy w Polsce system Parking.Logic V15 - Galeria nr1
Pierwszy w Polsce system Parking.Logic V15 - Galeria nr2
Pierwszy w Polsce system Parking.Logic V15 - Galeria nr3
Pierwszy w Polsce system Parking.Logic V15 - Galeria nr4

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

2022-04-05

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

Mieszczącym 662 pojazdy trzypoziomowym parkingiem w sercu Wrocławia zarządza SKIDATA Parking.Logic. 

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam (29 marca – 1 kwietnia)

2022-02-17

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam (29 marca – 1 kwietnia)

Po pandemicznej przerwie, 29 marca startują targi Intertraffic Amsterdam. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.