
Airport Hotel Okęcie to pierwszy w kraju obiekt z najnowszą wersją systemu parkingowego SKIDATA, ale też kolejny przykład skutecznego połączenia starych urządzeń z fabrycznie nowym sprzętem.
Po niemal dziesięciu latach użytkowania systemu SKIDATA warszawski hotel, sąsiadujący z największym polskim lotniskiem, zdecydował się na jego kompleksowe odświeżenie i rozbudowanie. Pojawiła się nowa kasa automatyczna serii skiosk Smart, nowe kolumny i bariery na wjeździe i wyjeździe. No i przede wszystkim najnowsza wersja programu Parking.Logic. Nie oznacza to jednak, że zniknął dotychczas użytkowany przez hotel sprzęt parkingowy. Ten, mimo niemal dziesięciu lat pracy, został przeniesiony na parking zewnętrzny i nadal z powodzeniem będzie pracował. Co więcej, kolumna wyjazdowa została doposażona w czytnik kart dzięki czemu płatność może się odbywać bezpośrednio na wyjeździe.
Za zaufanie i kontynuację współpracy zespół DG PARK serdecznie dziękuje!
Airport Okęcie to nie jedyny warszawski hotel obsługiwany przez system parkingowy SKIDATA. Działa on m.in. w InterContinental na Emilii Plater, Radisson na Grzybowskiej czy Indigo na Smolnej.
Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.
2022-04-05
Mieszczącym 662 pojazdy trzypoziomowym parkingiem w sercu Wrocławia zarządza SKIDATA Parking.Logic.
2022-02-17
Po pandemicznej przerwie, 29 marca startują targi Intertraffic Amsterdam.
Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!