Aktualności

SKIDATA AG świętuje 35 lat działalności

Z okazji swego 35-lecia austriacka firma dziękuje ponad 7,5 tys. klientów, którzy jej zaufali, ale też wprowadza na rynek pierwszy na świecie system on-line w zakresie zarządzania parkingami, obiektami sportowy czy ośrodkami narciarskimi.

SKIDATA AG, której przedstawicielem na Polskę jest DG Park, to dzisiaj lider światowego rynku systemów parkingowym i biletowej kontroli dostępu do różnego rodzaju obiektów. Wraz ze swoimi 17 spółkami-córkami oraz niezależnymi partnerami jest stale obecna w 64 krajach. Zatrudnia 600 osób. Skutecznie opiera się globalnemu kryzysowi, generując 211,3 mln CHF przychodu (2011 r.). Zysk operacyjny urósł w 2011 r. do 12,5 mln CHF, z 8,8 mln CHF rok wcześniej.

 

To, dzięki czemu w najbliższym czasie SKIDATA AG chce powiększać swoją przewagę nad konkurencją, jest sweb. Dzięki wykorzystaniu tzw. technologii chmury klient, czy to zarządzający parkingiem, stadionem czy ośrodkiem narciarskim, już nie musi inwestować m.in. w serwery, a dostęp do systemu ma w każdym momencie, z dowolnego miejsca. To już nie przyszłość, ale teraźniejszość. Pierwsze instalacje tego typu już działają i sprawdzają się w pełni.

 

Historia zarejestrowanej w Salzburgu 6 października 1977 r. firmy zaczęła się także od innowacyjnego rozwiązania. Günther Walcher wymyślił, jak zastąpić wypisywane i później dziurkowane podczas sprawdzania bilety na wyciągi narciarskie, drukowanymi ski-passami, elektroniczną kasą rejestracyjną i automatycznymi czytnikami. Niecałą dekadę później udział SKIDATA w rynku kontroli dostępu w ośrodkach narciarskich przekroczył 80%.

 

W połowie lat 80. firma zdecydowała się rozszerzyć swoją działalność o systemy parkingowe. Pierwsze instalacje we Francji i Holandii miały miejsce w 1988 r. Na początku lat 90. firma rozpoczęła ekspansję w kolejnym segmencie rynku – kontroli dostępu do obiektów sportowych, kongresowych, targowych czy parków rozrywki.

 

Dzisiaj w każdym z trzech podstawowym zakresów swojej działalności – systemach parkingowych, biletowej kontroli dostępu do obiektów czy systemach dla ośrodków narciarskich – SKIDATA AG to lider rynkowy i jedna z najbardziej innowacyjnych firm na świecie.

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.