Aktualności

SKIDATA już działa na stadionie warszawskiej Legii

Zakończył się pierwszy etap instalacji systemów kontroli dostępu i parkingowego SKIDATA na warszawskim stadionie Legii. Nowy stołeczny obiekt to pierwszy polski stadion, na którym działają systemy SKIDATA. Zainstalowała je, pracując na zlecenie Qumak-Sekom.
System kontroli dostępu na Legii to m.in. najnowsze czytniki kart i biletów Vario.Gate. Legia jest jednym z pierwszych obiektów na świecie gdzie one już działają. Czytniki Vario.Gate wkrótce zainstalowane zostaną m.in. na nowym stadionie Juventusu w Turynie.
 
– Warszawski obiekt dołączył do tak znanych stadionów, jak Allianz Arena w Monachium, Old Trafford Manchester United czy Donbas Arena w Doniecku – mówi Marcin Zwierzchowski, dyrektor operacyjny DG Park, polskiego przedstawiciela SKIDATA. – Wszędzie tam sprawdzają się nowoczesne rozwiązania SKIDATA. Austriacka firma, wyposażając w swoje systemy już prawie 200 stadionów na świecie, jest niekwestionowanym globalnym liderem rynku. A od warszawskiej Legii SKIDATA rozpoczyna ekspansję na polskim rynku – dodaje.
 
Na razie na Legii działa 40 czytników Vario.Gate wraz z kołowrotami (docelowo będzie ich 54) oraz kilkanaście ręcznych skanerów biletów i kart. Z kolei na parkingu zainstalowanych jest już osiem nowoczesnych automatycznych kas płatniczych serii Easy.Cash, kolumny wjazdowe i wyjazdowe oraz szlabany. Docelowo parking wyposażony będzie także m.in. w zaawansowane technologicznie czytniki kart dalekiego zasięgu. Zakończenie prac na Legii planowane jest w 2011 r. – Spotkanie z nowoczesnymi rozwiązaniami zaczyna się od samego wejścia na stadion: zamontowano tu jedne z najnowocześniejszych systemów kontroli dostępu, przeznaczone do obsługi imprez masowych – potwierdza Wojciech Miłuński, kierownik kontraktu Qumak-Sekom SA na stadionie Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. – Czytniki w bramkach są uniwersalne – rozpoznają różnego rodzaju bilety, karty i wejściówki. Płynny ruch osób podczas meczów, koncertów czy innych imprez gwarantuje duża przepustowość rozwiązania.
 
Jedna bramka obsługuje do 1200 osób na godzinę – podkreśla. Tymczasem trwa właśnie instalacja systemów kontroli dostępu, akredytacyjnego i biletowego firmy SKIDATA na budowanym stadionie Cracovii. Poza Polską, SKIDATA wyposażyła ostatnio w swoje systemy m.in. stadiony w Doniecku i Charkowie na Ukrainie (szykowane na Euro 2012), korty tenisowe Roland Garros w Paryżu, stadion hokejowy HC Bozen Foxes, ogromny stadion piłkarski Marakana w Belgradzie, na którym mecze rozgrywa FK Crvena Zvezda czy międzynarodowe lotnisko Dallas/Fort Worth w USA.

SKIDATA już działa na stadionie warszawskiej Legii - Galeria nr1
SKIDATA już działa na stadionie warszawskiej Legii - Galeria nr2
SKIDATA już działa na stadionie warszawskiej Legii - Galeria nr3

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

2024-02-26

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

Już 16 kwietnia startuje kolejna edycja targów Intertraffic Amsterdam.

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

2023-02-21

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

DG PARK zainstalował najnowsze rozwiązania SKIDATA na parkingach wrocławskiej Hali Stulecia. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

 

Biuro Handlowe

 

ul. Kaczeńca 16
04-556 Warszawa
+48 22 111 00 23
info@dgpark.pl
www.dgpark.pl
 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.