Aktualności

SKIDATA na Banacha, czyli w największym szpitalu w Polsce

DG PARK wyposażył warszawski Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny przy ulicy Banacha w nowy system parkingowy oraz nowoczesny monitoring parkingu oparty o technologię IP.

Parking szpitala na Banacha to najnowszy obiekt w Polsce wyposażony w system parkingowy SKIDATA. DG Park uruchomił sześć wjazdy i wyjazdy wraz wydzielonymi torami dla karetek pogotowia. System uzupełnia kasa serii Manual.Cash.

 

Z kolei na monitoring parkingu składają się nowoczesne kamery megapikselowe, dające bardzo wysoką jakość obrazu, porównywalną z jakością HD. Obraz przekazywany z kamer w dzień jest kolorowy, w nocy system działa na podczerwień. Monitoring bazuje na technologii IP, umożliwiającej transmisję obrazu bezprzewodowo. Dzięki rozwiązaniu jakie daje technologia IP za pośrednictwem Internetu operator ma podgląd obrazu z dowolnie wybranego miejsca na świecie. Jednostkę centralną monitoringu stanowi komputer Dell z dotykowym 23-calowym ekranem, ułatwiającym i przyspieszającym obsługę.

 

Obiekt na Banacha to największy szpital w Polsce, hospitalizujący rocznie 55 tys. pacjentów oraz udzielający 220 tys. porad specjalistycznych w 27 przyszpitalnych poradniach. Pracuje w nim ponad 2,5 tys. osób. Na powierzchni niemal 94 tys. mkw szpitala obsługiwanych jest prawie 1,2 tys. łóżek.

 

Jest to kolejny obiekt na długiej liście polskich szpitali, które obsługiwane są przez system parkingowy SKIDATA. Są na niej m.in. takie obiekty jak Centralny Szpital Kliniczny Wojskowego Instytutu Medycznego w Warszawie na Szaserów, Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, Szpital Uniwersytecki im. dr. Jana Biziela w Bydgoszczy czy Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie.

 

Na świecie z systemów parkingowych SKIDATA korzystają m.in. tak znane szpitale, jak austriackie Vienna General Hospital, Klagenfurt General Hospital lub Sank Poelten Clinic, belgijskie Heilig Hart Hospital lub Sint Elisabeth Hospital, izraelski Chaim Sheba Medical Center Soroka Hospital, amerykańskie Barnes-Jewish Hospital St. Louis, Reagan Medical Center UCLA California czy Newport Lido Medical Center Los Angeles, a także kilkadziesiąt szpitali we Włoszech, włącznie z głośnym za sprawą Roberta Kubicy Santa Corona w Pietra Ligure.

SKIDATA na Banacha, czyli w największym szpitalu w Polsce - Galeria nr1
SKIDATA na Banacha, czyli w największym szpitalu w Polsce - Galeria nr2
SKIDATA na Banacha, czyli w największym szpitalu w Polsce - Galeria nr3
SKIDATA na Banacha, czyli w największym szpitalu w Polsce - Galeria nr4

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. 

Aktualności

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

2024-02-26

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

Już 16 kwietnia startuje kolejna edycja targów Intertraffic Amsterdam.

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

2023-02-21

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

DG PARK zainstalował najnowsze rozwiązania SKIDATA na parkingach wrocławskiej Hali Stulecia. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

 

Biuro Handlowe

 

ul. Kaczeńca 16
04-556 Warszawa
+48 22 111 00 23
info@dgpark.pl
www.dgpark.pl
 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.