Aktualności

SKIDATA na jednym z największych polskich lotnisk – Katowice Airport

Konsorcjum DG PARK - SKIDATA wygrało przetarg na dostawę i montaż systemu parkingowego dla Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach.

Nowym systemem objętych zostanie kilka parkingów: główny P1 przed terminalami A i B lotniska, parking P2, parkingi Cargo oraz pracowniczy. Ich łączna pojemność to niemal 2,4 tys. miejsc parkingowych. Parkingi te zajmują obszar o powierzchni ponad 74,3 tys. mkw.

 

Car-Reader, czyli wspomniany system rozpoznawania tablic, to jedno z najnowocześniejszych w tej chwili rozwiązań w tym zakresie na świecie. Charakteryzuje się nie tylko bardzo wysoką skutecznością i szybkość działania, ale i liczbą rozbudowanych funkcji i możliwości konfiguracyjnych. System sprawdza się nawet w tak zatłoczonych miejscach, jak Terminal Kontenerowy w Hamburgu, Deutsche Bundesbank w Reutlingen czy ponad 200-metrowy, najwyższy wieżowiec Austrii – Millenium Tower w Wiedniu. Rozwiązanie Car-Reader jest w pełni zintegrowane z systemem parkingowym SKIDATA.

 

Uruchamiając nowy system parkingowy lotnisko Katowice dołączy do listy kilkudziesięciu portów z całego świata, w których parkingi obsługują rozwiązania firmy SKIDATA AG. Listę tę otwierają tak znane obiekty, jak np. London Heathrow, Schiphol Amsterdam, Vienna Schwechat, Hong Kong International Airport. Niedawno do tej listy dołączył trzecie najruchliwsze lotnisko świata – Dallas Fort Worth International Airport, z ponad czterdziestoma tysiącami miejsc parkingowych. W Polsce SKIDATA działała do tej pory tylko na jednym lotnisku – w Porcie im. Lecha Wałęsy w Gdańsku.

 

Katowice to trzeci co do liczby obsłużonych pasażerów (po Okęciu i Balicach) port lotniczy w Polsce. W ubiegłym roku obsłużono na nim 2,4 mln osób. Pod względem przeładunku cargo to drugie lotnisko w kraju, ustępujące jedynie warszawskiemu.

SKIDATA na jednym z największych polskich lotnisk – Katowice Airport - Galeria nr1
SKIDATA na jednym z największych polskich lotnisk – Katowice Airport - Galeria nr2
SKIDATA na jednym z największych polskich lotnisk – Katowice Airport - Galeria nr3

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

System parkingowy SKIDATA w samym sercu Gdańska

2022-08-11

System parkingowy SKIDATA w samym sercu Gdańska

Parking Centrum, naprzeciwko Dworca PKP Gdańsk Główny, wyposażony został przez DG PARK w system SKIDATA Parking.Logic. 

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

2022-04-05

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

Mieszczącym 662 pojazdy trzypoziomowym parkingiem w sercu Wrocławia zarządza SKIDATA Parking.Logic. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.