Aktualności

SKIDATA przy warszawskim Dworcu Centralnym

Parking w jednym z najruchliwszych miejsce w Polsce, w samym sercu stolicy, przy Dworcu Centralnym, wzbogacił się o nowoczesny system parkingowy SKIDATA. DG PARK zakończył z sukcesem instalację.

System SKIDATA wzbogacony jest o monitoring parkingu, oparty o technologię IP. Dzięki niej operator ma podgląd na aktualną sytuację na parkingu z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy do tego choćby telefon komórkowy z dostępem do internetu.

 

- To niezwykle ruchliwe miejsce, dlatego, bazując na naszym niemal 20-letnim doświadczeniu w zarządzaniu parkingami, zdecydowaliśmy się na system trwały, ale i bardzo szybki – mówi Jacek Michasiewicz, prezes firmy Towing sp. z o.o., zarządzającej parkingiem przy Dworcu Centralnym. – Maksymalnie 1,5 sekundy na pełne otwarcie szlabanu to gwarancja, że nawet w tak zatłoczonym miejscu nie powinny tworzyć się korki – dodaje.

 

Istotnie, systemy SKIDATA przygotowane są do najintensywniejszej pracy w miejscach takich, jak np. dworce kolejowe czy lotniska. Przykładem choćby największe europejskie porty lotnicze, jak Monachium Franz Josef Strauss (ok. 32 tys. miejsc parkingowych), Amsterdam Schiphol (ok. 25 tys. miejsce), Vianne International Airport (ok. 15 tys. miejsc) czy London Heathrow (ok. 9 tys. miejsc).

 

Warszawski Centralny to największy i najważniejszy dworzec kolejowy w Polsce. Ma ponad 500 tys. mkw kubatury i powierzchnię przekraczającą 53 tys. mkw. Według szacunków, obsługuje rocznie niemal 25 mln osób. Oddany został do użytku w 1975 roku. W tym roku zakończyło się jego odnawianie, zaplanowane przed Euro 2012.

 

Parking przy Dworcu Centralnym to kolejny obiekt w samym sercu Warszawy, obsługiwany systemem SKIDATA. Ma go także m.in. sąsiadujące z Centralnym centrum handlowe Złote Tarasy.

SKIDATA przy warszawskim Dworcu Centralnym - Galeria nr1
SKIDATA przy warszawskim Dworcu Centralnym - Galeria nr2
SKIDATA przy warszawskim Dworcu Centralnym - Galeria nr3

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

2022-04-05

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu z systemem SKIDATA

Mieszczącym 662 pojazdy trzypoziomowym parkingiem w sercu Wrocławia zarządza SKIDATA Parking.Logic. 

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam (29 marca – 1 kwietnia)

2022-02-17

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam (29 marca – 1 kwietnia)

Po pandemicznej przerwie, 29 marca startują targi Intertraffic Amsterdam. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.