Aktualności

SKIDATA Parking.Logic w kolejnych budynkach Elektrowni Powiśle

Powiększyła się liczba parkingów Elektrowni Powiśle, zarządzanych systemem parkingowym SKIDATA Parking.Logic, zainstalowanym przez DG PARK. 

 

DG PARK zakończył montaż systemu parkingowego w kolejnych budynkach niezwykłego obiektu na warszawskim Powiślu. Do uruchomionych w zeszłym roku biurowców B4 i B5, dołączyły teraz podziemne parkingi pod częścią rezydencjalną i handlową. Pojawiły się tam kolumny SKIDATA serii Power.GateLate.Gate, jak również kasy Power.Cash. Jest system rozpoznawania numerów rejestracyjnych. Podobnie do pierwszych budynków Elektrowni Powiśle, także tutaj administracja może korzystać z eRezerwacji, eWalidacji, aplikacji HotParking czy systemu recepcyjnego. Dzięki temu projekt jest przykładem rozwiązania „smart parking”, będącego częścią idei „smart city”. 

 

Nowy, referencyjny dla SKIDATA obiekt, to niezwykły projekt powstały na bazie liczącej ponad 100 lat elektrowni. Prąd produkowano tu jeszcze w 2001 r. W ostatnich latach zabytkowy obiekt został pieczołowicie odrestaurowany, z uzupełnieniem o nowe budynki, przez Tristan Capital Partners oraz White Star Real Estate. Zastosowano tu m.in. tradycyjne metody wypalania cegieł. Uratowano też sporo z historycznego wyposażenia przemysłowego obiektu, co teraz stanowi unikatową ozdobę wnętrz. 

 

Elektrownia Powiśle to nowoczesne powierzchnie biurowe, luksusowe apartamenty, ale też ponad 70 sklepów (część marek pojawiła się tutaj po raz pierwszy w Warszawie) i punkty usługowe. Uzupełnieniem jest m.in. 17 tzw. konceptów gastronomicznych, 3 bary i 12 restauracji, a nawet weekendowy targ ekologiczny Plonoteka czy innowacyjny projekt Beauty Hall (reklamowany ofertą ponad 300 usług kosmetycznych w jednym miejscu). 

 

Projekt nadal jest rozwijany i zostanie uzupełniony m.in. o czterogwiazdkowy hotel. 

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.