Aktualności

SKIDATA zarządza Stadionem Narodowym

180 czytników biletów Vario.Gate. 72 podwójne kołowroty. 100 mobilnych czytników biletów. Ponad 300 punktów kasowych.

Oto zintegrowany system zarządzania Stadionem Narodowym w Warszawie, dostarczony przez SKIDATA, a zainstalowany przez DG PARK.

System zarządzania na warszawskim stadionie to największe tego rodzaju rozwiązanie w Polsce i jedno z największych w Europie. Rozwiązanie z powodzeniem przeszło test, jakim była impreza „Oto jestem!”, czyli otwarcie Stadionu Narodowego. – Wszystko zadziałało dokładnie tak, jak powinno – mówi Marcin Zwierzchowski, dyrektor operacyjny DG PARK. – Przez każdą z 18 sekcji kołowrotów w ciągu minuty przechodziło średnio ponad 80 osób. To oznacza, że cały stadion, mimo zastosowania najbezpieczniejszych wysokich kołowrotów, można zapełnić w ciągu zaledwie 40 minut. Stawia to warszawski obiekt w czołówce największych i najnowocześniejszych stadionów Świata – podkreśla.

- Sport staje się coraz szybszy i nowocześniejszy, i tacy sami są jego fani – mówi z kolei Charles Egli, prezes SKIDATA AG. – Oczekują, że kupią bilet przez internet, zapłacą za niego przez komórkę, a potem szybko i bezpiecznie dostaną się na swoje miejsce. Dostarczamy technologie, które spełniają wszystkie te oczekiwania – dodaje.

Niemal 60-tysięczny Stadion Narodowy to czwarty z obiektów szykowanych na Euro 2012, w którym zastosowano technologie SKIDATA. Działają one także we Wrocławiu, Doniecku i Charkowie. Ale pierwszy test związany z organizowanymi przez UEFA mistrzostwami będzie właśnie w Warszawie, gdzie już 9 czerwca odbędzie się ceremonia otwarcia Euro 2012.

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.