Aktualności

Sukces SKIDATA i DG PARK na Euro 2012

Ponad 750 tysięcy fanów piłki nożnej dostało się na stadiony Euro 2012 poprzez bramki z czytnikami biletów SKIDATA. Specjaliści ze SKIDATA i DG PARK zakończyli z sukcesem projekt wsparcia technicznego dla UEFA.

 

Tylko na dwa polskie stadiony wyposażone w systemy SKIDATA, w Warszawie i we Wrocławiu, łącznie weszło ponad 400 tys. widzów. Daje to imponującą średnią ponad 50 tys. osób na jeden mecz!

 

Na stołecznym Stadionie Narodowym, gdzie jest 180 czytników biletów SKIDATA Vario.Gate oraz 100 mobilnych czytników biletów, średnia frekwencja sięgnęła prawie 55,9 tys. widzów. Rekord padł podczas meczu otwarcia Euro 2012. Wówczas przez bramki SKIDATA przeszło ponad 56,8 tys. osób.

 

Z kolei na stadionie we Wrocławiu, gdzie działa 88 czytników SKIDATA Vario.Gate, rekord padł podczas meczu Polska-Czechy. W tym dniu frekwencja sięgnęła niemal 41,5 tys. widzów. Średnio na stadion we Wrocławiu wchodziło ponad 41,1 tys. osób.

 

Pozostałe dwie areny Euro 2012 wyposażone w systemy SKIDATA to ukraińskie stadiony w Doniecku i Charkowie. Średnia frekwencja na pierwszym z nich to 47,7 tys. widzów, na drugim – ponad 37 tys. widzów.

 

- Współpraca ze specjalistami UEFA od kontroli dostępu i systemów biletowych to dla nas bezcenne doświadczenie. Zdobytą podczas tego miesiąca wiedzę z pewnością wykorzystamy w kolejnych projektach stadionowych – mówi Marcin Zwierzchowski z DG Park. – Podkreślić warto, że na każdym meczu obsługiwanym przez systemy SKIDATA, kontrola biletów działała wzorowo. Skutecznie i szybko – dodaje.

 

Dla firmy SKIDATA AG Euro 2012 to już kolejny wielki turniej, podczas którego austriaccy technicy wspierają organizatorów. Wymienić tu można chociażby współpracę z UEFA podczas Euro 2004 w Portugalii i Euro 2008 w Austrii i Szwajcarii. Także wsparcie dla FIFA podczas Mistrzostw Świata w Niemczech w 2006 r., czy w RPA w 2010 r., ale też takich imprez jak np. Mistrzostwa Świata kobiet w 2007 r. Poza piłką nożną SKIDATA regularnie współpracuje m.in. IIHF – organizatorem mistrzostw świata w hokeju na lodzie, z FIS – organizatorem Pucharu Świata w narciarstwie, czy ICC – odpowiedzialnym z Puchar Świata w krykiecie.

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.