Aktualności

Sukces SKIDATA na Mundialu w RPA

Ogromnym sukcesem dla SKIDATA AG zakończyły się tegoroczne mistrzostwa Świata w piłce nożnej w RPA. Austriacy wyposażyli w swoje systemy sześć z dziesięciu aren przygotowanych na World Cup 2010. Wszystkie działały bez zarzutu.

Systemy SKIDATA działają w RPA na: Nelson Mandela Bay Stadium (Port Elizabeth), Moses Mabhida Stadium (Durban), Mbombela Stadium (Nelspruit), Ellis Park Stadium (Johannesburg), Royal Bafokeng Stadium (Rustenburg) oraz Loftus Versfeld Stadium (Pretoria). Łącznie obiekty te mają 326 tys. miejsc siedzących. W czasie mistrzostw przez bramki SKIDATA przeszło, w szybki i bezpieczny sposób, ponad 2 miliony widzów. Na każdym ze stadionów wyposażonych przez SKIDATA, podczas całych zawodów, byli także austriaccy technicy czuwający nad poprawnością działania systemów kontroli dostępu.

 

Systemy wykorzystywane były nie tylko do kontroli biletów oraz uniemożliwieniu wejścia na obiekty widzom z tzw. zakazami. Baza danych znacząco ułatwiła działania marketingowe, w trakcie meczy i po nich. System niezbędny była także do przygotowania dogłębnych raportów dla organizatora mistrzostw – FIFA.

 

Mistrzostwa Świata w RPA to już drugi tegoroczny sukces SKIDATA w Afryce. Wcześniej firma wyposażyła wszystkie cztery stadiony w Angoli na Puchar Narodów Afryki 2010. W przypadku projektu w Angoli od podpisania kontraktów na zakup systemów do uruchomienia zainstalowanych na stadionach rozwiązań minął zaledwie jeden miesiąc! Także w Angoli systemy kontroli dostępu SKIDATA działały poprawnie.

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.