
Parking podziemny warszawskiego hotelu Airport Okęcie to najnowszy obiekt, w którym DG PARK zainstalował i uruchomił nowoczesny system Parking.Logic firmy SKIDATA.
Hotel w sąsiedztwie największego polskiego lotniska otwarto w połowie 2001 r. W aranżacji nowoczesnego, czterogwiazdkowego obiektu nie brakuje odniesień do przedwojennych tradycji polskiego lotnictwa. Hotel dysponuje 170 pokojami, 10 salami konferencyjnymi, dwoma restauracjami, barami oraz własnymi obiektami sportowymi. A także parkingami, zarówno podziemnym, jak i naziemnym.
Airport Okęcie to kolejny, obok m.in. Hiltona, Hyatt Regency czy Radisson SAS warszawski hotel, którego parking obsługiwany jest przez system SKIDATA. Poza Polską SKIDATA działa w tak znanych sieciach hotelowych, jak Hilton (m.in. w Londynie, Paryżu, Wiedniu, Dubaju), Marriott (m.in. Kopenhaga, Londyn, Los Angeles, Nowy Jork, Wiedeń), Sheraton (m.in. Amsterdam, Ankara, Edynburg), czy też Radisson, Sofitel, Kempinski, Mercure, Novotel, Holiday Inn, Ibis czy Best Western. Łącznie na świecie jest już ponad 7,5 tys. obiektów zarządzanych systemami parkingowymi lub kontroli dostępu firmy SKIDATA AG.
Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.
2023-02-21
DG PARK zainstalował najnowsze rozwiązania SKIDATA na parkingach wrocławskiej Hali Stulecia.
2023-01-25
Już jest! Nowa i innowacyjna strona korporacyjna www.skidata.com.
Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!