Aktualności

Wyjątkowa instalacja SKIDATA w Galerii Mokotów

Pierwsze w Polsce kasy automatyczne Power.Cash czy też pierwsze w naszym kraju zaawansowane rozwiązanie Tariff-Trigger. Takie nowinki sprawiają, że wykonana przez DG PARK najnowsza instalacja systemu parkingowego w Galerii Mokotów jest tak wyjątkowa.

Wspomniany Tariff-Trigger to zaawansowany podsystem, oparty na współpracy z jednej strony z systemem parkingowym, z drugiej z systemem rozpoznawania i czytania tablic rejestracyjnych. Rozwiązanie zapobiega nadużywaniu przez kierowców darmowego czasu parkowania. Każdym samochodem można zaparkować w Galerii za darmo przez pierwsze 3 godziny. Ale 3-godzinny darmowy parking można wykorzystać tylko jeden raz dziennie.

 

Efekt działania Tariff-Trigger widoczny jest na parkingu natychmiast. Zniknęły z niego setki samochodów należących do pracowników i gości okolicznych biurowców, które pojawiały się na nim już 2 godziny przed otwarciem sklepów. Za to klienci Galerii nie muszą już tracić czasu krążąc po parkingu w poszukiwaniu wolnego miejsca do zaparkowania.

 

- Cieszymy się, że jako pierwsi w Polsce mamy możliwość zastosowania tego nowoczesnego rozwiązania – mówi Marcin Zwierzchowski z DG Park. – Podobne rozwiązania powoli pojawiają się na szczególnie zatłoczonych parkingach w największych aglomeracjach zachodnioeuropejskich. W centrach Wiednia, Paryża czy Rzymu zyskują uznanie operatorów parkingów i właścicieli obiektów. I, podobnie jak w warszawskiej Galerii Mokotów, bardzo szybko dają widoczne, pozytywne efekty – dodaje.

 

Parking Galerii Mokotów to także pierwszy w Polsce obiekt, w którym zastosowano kasy automatyczne serii Power.Cash. Siedem z dwunastu zainstalowanych automatów płatniczych to właśnie ten „topowy” model SKIDATA. Power.Cash przygotowany jest do instalacji na parkingach o wyjątkowo dużym natężeniu ruchu. Zwłaszcza w popularnych centrach handlowych oraz na największych lotniskach.

 

W konfiguracji dla Galerii Mokotów kasy, zarówno Power.Cash, jak i pozostałe Easy.Cash, przygotowane są do przyjmowania opłat zarówno w polskiej walucie, jak i w euro. Płacenie może się także odbywać za pomocą kart kredytowych.

 

Wszystkie wjazdy i wyjazdy objęte są systemem rozpoznawania i czytania tablic rejestracyjnych. Dzięki niemu m.in. możliwy jest wyjazd autem (z opłaconym biletem parkingowym lub w czasie darmowych 3 godzin) bez konieczności odczytania biletu w kolumnie wyjazdowej. Wystarczy skuteczna weryfikacja numeru rejestracyjnego.

 

Galeria Mokotów, działająca od 2000 r., to jedno z największych i najbardziej znanych w Polsce centrów handlowych. Na powierzchni ponad 62 tys. mkw działa 260 sklepów, a także m.in. kino, klub fitness, centrum rozrywki czy liczne restauracje. Na wielopoziomowym parkingu mieści się 2,4 tys. samochodów.

 

W polskich dużych centrach handlowych, poza Galerią Mokotów, systemy SKIDATA działają m.in. w warszawskich Blue City czy Złotych Tarasach, sopockim Centrum Haffnera czy olsztyńskim Alfa Centrum. Na świecie z systemów SKIDATA korzystają tak znane centra handlowe jak paryskie Galerie Lafayette czy Printemps Hausmann, madrycka La Vaguada, rzymskie Parco Leonardo, wiedeński Donau Zentrum czy Ocean Terminal w Hongkongu. SKIDATA AG jest członkiem m.in. International Council of Shopping Centers oraz Middle East Council of Shopping Centers.

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.