Nowości

Mobilna płatność

Maksymalnie uproszczone korzystanie z parkingu, niewymagające ściągania jakichkolwiek aplikacji czy rejestrowania się w systemie. Bez konieczności użycia gotówki czy kart. Wystarczy własny smartfon.

Jak to działa? Przed wyjazdem z parkingu trzeba zeskanować własnym telefonem kod QR z biletu parkingowego. Kierowca zostaje przekierowany na stronę płatności, gdzie widzi aktualny koszt parkowania oraz dostępne metody płatności (szybkie przelewy, karty, BLIK). Po potwierdzeniu płatności na własnym telefonie można udać się bezpośrednio do wyjazdu. 

Mobilna płatność SKIDATA to nie tylko wygoda dla kierowców i obsługi parkingu, ale też większe bezpieczeństwo użytkowników, co istotne nie tylko w czasach pandemii. To mniejsze kolejki przy kasach parkingowych. Oszczędności w kosztach obsługi parkingu. Brak rejestracji pozwala zachować kierowcom anonimowość. Brak konieczności ściągania specjalnych aplikacji czy zamrażania pieniędzy na dedykowanym rachunku to wyjście naprzeciw oczekiwaniom użytkowników parkingów. Krótko mówiąc, mobilna płatność SKIDATA to przeniesienie obsługi kierowców na ponadstandardowy poziom. 

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Mobilna płatność SKIDATA już dostępna w Polsce

2021-10-19

Mobilna płatność SKIDATA już dostępna w Polsce

Maksymalnie uproszczone korzystanie z parkingu, niewymagające ściągania jakichkolwiek aplikacji czy rejestrowania się w systemie. 

Drukarki fiskalne w kasach automatycznych SKIDATA

2021-04-13

Drukarki fiskalne w kasach automatycznych SKIDATA

Warszawskie Złote Tarasy to pierwszy obiekt w Polsce, w którym nowe kasy automatyczne SKIDATA doposażone są w drukarki fiskalne.

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.