Realizacje

Galeria Katowicka

Centra handlowe

System obsługującym wielopoziomowy podziemny parking, mieszczący 1,2 tys. samochodów (największy taki obiekt w Katowicach), składający się m.in. z 6 wjazdów, 6 wyjazdów, 8 kas automatycznych serii Easy.Cash.

Dostarczone przez DG PARK rozwiązanie oparte jest na najnowszej wersji systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic – R23. Zarządza ono podziemnym parkingiem Galerii, zlokalizowanym na poziomach -2 i -3, który może pomieści aż 1,2 tys. samochodów (największy taki obiekt w centrum Katowic). Operatorem parkingu jest firma APCOA Parking Polska.

Realizacje z kategori: Centra handlowe

Elektrownia Powiśle w Warszawie

System SKIDATA Parking.Logic, składający się m.in. z kolumn Power.Gate i Lite.Gate czy kas...

Wroclavia we Wrocławiu

System SKIDATA Parking.Logic, złożony m.in. z 18 wjazdów i wyjazdów (kolumny Power.Gate...

Galeria Katowicka

System obsługującym wielopoziomowy podziemny parking, mieszczący 1,2 tys. samochodów (największy taki...

Złote Tarasy w Warszawie

Jeden z najrozleglejszych systemów parkingowych zastosowanych w centrach handlowych...

Galeria Mokotów w Warszawie

Przykład jednego z najbardziej zaawansowanych technicznie rozwiązań parkingowych nie tylko w Polsce, ale...

Blue City w Warszawie

System składający się z m.in. 6 kas automatycznych oraz 6 wjazdów i wyjazdów.

Co...

Focus Mall Rybnik

Obiekt powstał na terenie starego browaru, w ścisłym centrum Rybnika, z wielopoziomowym parkingiem....

Inne centra handlowe w Polsce

Systemy SKIDATA AG działają także w innych dużych centrach handlowych w Polsce.

...

Centra handlowe poza Polską

SKIDATA AG, jako członek m.in. International Council of Shopping Centers oraz Middle East Council of Shopping...

Zobacz więcej

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.