Realizacje

Centrum Logistyczne PERI Polska w Płochocinie

Inne parkingi

Innowacyjny system zarządzania obsługą kierowców. Stworzony przy współudziale PERI Polska, dedykowany system obsługi kierowców. Podstawą jest aplikacja dla gości, którzy sami zgłaszają swoje wizyty w magazynie. System kamer rozpoznaje numery rejestracyjne i wpuszcza na teren wyłącznie zdefiniowane pojazdy i wyłącznie w zdefiniowanym czasie. Następnie kierowcy przywoływani są (tablice zmiennej treści oraz informacje w formie SMS-ów i maili) do poszczególnych slotów w magazynie. Centrum w Płochocinie gotowe jest na obsługę nawet 150 samochodów cieżarowych dziennie.

Realizacje z kategori: Inne parkingi

Hala Stulecia we Wrocławiu

Dwupoziomowy garaż podziemny wraz z parkingiem zewnętrznym, mieszczące łącznie ponad 800 pojazdów,...

Parking Centrum w Gdańsku

Trzypoziomowy Parking Centrum, naprzeciwko Dworca PKP Gdańsk Główny, wyposażony został przez DG PARK...

Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu

Trzypoziomowy parking, mieszczący 662 pojazdy, zarządzany systemem SKIDATA Parking.Logic. Działają tu m.in....

Parking Wawel w Krakowie

Podziemny parking Wawel w samym sercu Krakowa, mieszczący 600 pojazdów, obsługiwany przez system...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich w Warszawie

System parkingowy SKIDATA Parking.Logic dla nowoczesnego osiedla z aż 450 mieszkaniami na wynajem...

Airbus Poland w Warszawie

Instalacja w warszawskiej siedzibie Airbus Poland SA składa się m.in. ze szlabanów serii...

Teatr Komedia w Warszawie

Parking strzeżony przy Północnym Centrum Sztuki - Teatr Komedia. Obsługiwany przez system SKIDATA...

Centrum Logistyczne PERI Polska w Płochocinie

Innowacyjny system zarządzania obsługą kierowców. Stworzony przy współudziale PERI Polska,...

Osiedle Willa Nowa Józefosław

System składający się ze szlabanów SKIDATA Barrier.Gate, pracujących wspólnie z czytnikami...

Olimp Laboratories w Pustyni k/Dębicy

System składa się m.in. ze szlabanów.

Zarządzanie parkingiem jest zintegrowane z systemem...

Truck Arena Grójec

Pierwszy w Polsce strzeżony parking dla TIR-ów posiadający certyfikat ESPORG (European Secure Parking...

Stadion Legii Warszawa

System zarządzania dwupoziomowym parkingiem, składający się m.in. z ośmiu automatycznych kas parkingowych, 10...

Sąd Najwyższy RP w Warszawie

Rozwiązanie parkingowe w gmachu Sądu Najwyższego RP, jednym z najciekawszych obiektów...

Olimp Laboratories Dębica

Pierwszy w Polsce system parkingowy SKIDATA oparty o Parking.Logic w wersji 7 oraz pierwszy...

Rosevia Friends & Family Resort

System parkingowy, w którego skład wchodzą m.in. szlabany serii Barrier.Gate, w najdalej na...

Inne parkingi w Polsce

Do najciekawszych obiektów w Polsce, zarządzanych systemem SKIDATA, należą m.in.:

parking...

Inne parkingi poza Polską

Do najciekawszych obiektów na świecie, w których parkingami zarządza system SKIDATA, należą...

Zobacz więcej

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

2024-02-26

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

Już 16 kwietnia startuje kolejna edycja targów Intertraffic Amsterdam.

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

2023-02-21

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

DG PARK zainstalował najnowsze rozwiązania SKIDATA na parkingach wrocławskiej Hali Stulecia. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

 

Biuro Handlowe

 

ul. Kaczeńca 16
04-556 Warszawa
+48 22 111 00 23
info@dgpark.pl
www.dgpark.pl
 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.