Aktualności

Adgar Park West z systemem parkingowym SKIDATA i pierwszymi w Polsce kasami Credit.Cash

DG PARK ukończył instalację i uruchomił najnowszy w Polsce system parkingowy SKIDATA – tym razem w warszawskim kompleksie biurowym Adgar Park West.

W tym projekcie DG PARK, po raz pierwszy w Polsce, zastosował trzy nowoczesne kasy automatyczne serii SKIDATA Credit.Cash. Przyjmują one płatności wyłącznie kartami. Poza nimi, w skład systemu wchodzą m.in. kasy automatyczne serii SKIDATA Power.Cash, dziewięć kolumn serii Power.Gate, dwanaście szlabanów Barrier.Gate czy wyposażenie biura obsługi klienta. Dodatkowo, wszystkie wjazdy i wyjazdy objęte są zaawansowanym technologicznie systemem rozpoznawania i czytania numerów rejestracyjnych.

Kasy Credit.Cash, mniejsze od znanych już w Polsce Easy.Cash, pozwalają kierowcom na szybkie (eliminacja czasu potrzebnego na wyszukanie gotówki, włożenie jej do kasy i akceptację przez urządzenie), bezpieczne (zarówno dla kierowcy, jak i właściciela parkingu – w urządzeniu nie ma gotówki) i łatwe płacenie za parkowanie. Ale też są wyraźnym sygnał ze strony właściciela obiektu, że stawia on na nowoczesne i efektywne rozwiązania, także w zakresie zarządzania parkingiem.

Adgar Park West to kompleks biurowy zlokalizowany na warszawskiej Ochocie, tuż obok centrum handlowego Blue City (gdzie również działa system SKIDATA). Adgar Park West to trzy połączone ze sobą budynki o łącznej powierzchni ponad 44 tys. mkw. W trzech garażach podziemnych, a także na parkingach zewnętrznych przylegających do budynków, znajduje się łącznie ponad 1,1 tys. miejsc postojowych.

Godny podkreślenia jest fakt, że to już drugi zaawansowany i rozbudowany system parkingowy SKIDATA dostarczony przez DG PARK dla obiektów należących do Grupy Adgar. W 2013 r. uruchomiliśmy system SKIDATA w Adgar Plaza na warszawskim Mokotowie. Zadowolonemu Klientowi serdecznie dziękujemy, że zaufał nam ponownie, i przy okazji realizacji swego najnowszego obiektu ponownie zdecydował się na współpracę z DG PARK!

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.