Aktualności

DG PARK wyposażył w system SKIDATA Lotnisko Warszawa-Modlin

Parkingi w Modlinie zostały wyposażone przez DG PARK w system Parking.Logic najnowszej generacji. To już trzecie z pierwszej piątki największych polskich lotnisk, którego parkingi pracują na rozwiązaniach SKIDATA AG. 

Dzięki instalacji nowego systemu parkingi lotniska w Modlinie stały się wyjątkowo przyjazne dla wszelkich kierowców, także tych niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach. Wszystkie zainstalowane przez DG PARK kasy automatyczne to model Power.Cash w wersji ‘Accessible’. Pierwszą taką kasę w Polsce DG PARK zainstalował na lotnisku Pyrzowice w Katowicach. Ale to obiekt w Modlinie może się poszczycić tym, że każda z kas na parkingach jest przyjazna niepełnosprawnym, spełniając wyśrubowane światowe normy w tym zakresie (m.in. ADA).

Dodatkowo, w części kolumn serii Power.Gate, na wyjazdach z poszczególnych parkingów, zainstalowane są czytniki kart płatniczych, dzięki czemu można wygodnie i szybko wnieść opłatę za postój z pominięciem wizyty przy kasie automatycznej.

Nowy system parkingowy rozbudowany jest także o rozpoznawanie numerów rejestracyjnych, pozwalające m.in. na szybki wyjazd z parkingów (bez konieczności wkładania biletów do kolumn). Częścią uruchomionego rozwiązania są też potężne bramownice z kolorowymi wyświetlaczami prezentującymi aktualną zajętość miejsc na poszczególnych parkingach. Ponadto, system zintegrowany jest z działającymi już wcześniej na tym obiekcie kartami dostępowymi.

Lotnisko Warszawa-Modlin dysponuje trzema parkingami, mogącymi pomieścić łącznie  ponad 1500 samochodów. Są to: PA1 (parking krótkoterminowy, przy samym terminalu), PA3 (średnioterminowy, zlokalizowany 500 metrów od terminala) oraz PA7 (długoterminowy, zlokalizowany 3 km od terminala). Otwarty ledwie w 2012 r. Port Lotniczy Warszawa-Modlin to obecnie już piąte największe lotnisko w Polsce. W 2016 r. obsłużył prawie 2,9 mln pasażerów.

SKIDATA AG to największy dostawca systemów parkingowych dla lotnisk na świecie. Austriacka firma w swoim portfolio ma takie obiekty, jak m.in. lotniska w Londynie, Monachium, Zurichu, Wiedniu, Salzburgu, Amsterdamie, Paryżu, Hongkongu, Dubaju czy Dallas. SKIDAT AG, jest też członkiem Airports Council International. W Polsce systemy SKIDATA działają także na Międzynarodowym Lotnisku Katowice w Pyrzowicach (od 2011 r.) oraz w Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy (od 2015 r.).

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

2020-10-29

Varso Place z systemem parkingowym SKIDATA od DG PARK

DG PARK zakończył instalację systemu parkingowego SKIDATA Parking.Logic, w warszawskim kompleksie Varso...

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

2020-10-14

Resi4Rent w Browarach Warszawskich z systemem parkingowym SKIDATA

DG PARK zainstalował i uruchomił

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

BIURO HANDLOWE

ul. Robotnicza11/13

02-261 Warszawa

+48 22 111 00 23

info@dgpark.pl www.dgpark.pl

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.