Aktualności

Legia – pierwszy polski stadion z systemami SKIDATA

SKIDATA AG wraz z DG Park dostarczą systemy kontroli dostępu oraz parkingowy na stadion Legii Warszawa. Rekomendację dla urządzeń wydały władze Klubu. Ustalone zostały także szczegóły kontraktu z podwykonawcą instalacji niskoprądowych na stadionie.

 

- Wybierając system kontroli dostępu i parkingowy sprawdziliśmy wiele nowoczesnych rozwiązań na świecie – mówi Mariusz Wolski, dyrektor IT Legia Warszawa. – Rozwiązanie proponowane przez SKIDATA AG spełnia wszystkie nasze oczekiwania, jak również wymagania prawne dotyczące bezpieczeństwa imprez masowych. Do tego SKIDATA AG pozwala też na rozbudowę systemu w przyszłości o niezliczoną liczbę dodatkowych funkcji i aplikacji – dodaje.Stadion przy ulicy Łazienkowskiej, którego otwarcie po przebudowie planowane jest w połowie przyszłego roku, wyposażony będzie w 55 czytników biletów wraz z kołowrotami oraz dodatkowe czytniki przy wejściach dla VIP-ów. Z kolei system parkingowy obejmować będzie m.in. osiem nowoczesnych automatycznych kas. Oba systemy będą w pełni zintegrowane: – Kibice będą mogli wjechać na stadionowy parking oraz poruszać się po stadionie mając przy sobie jedną kartę kibica – mówi Ryszard Zwierzchowski, prezes DG Park, przedstawiciela SKIDATA AG na Polskę. – System ten można rozbudować o tzw. bezgotówkowe płatności, dzięki czemu tą samą kartą będzie można nawet płacić w klubowym sklepiku czy punktach gastronomicznych lub usługowych na terenie stadionu – tłumaczy.Legia będzie jednym z pierwszych obiektów na świecie, na których zainstalowane zostaną najnowsze czytniki SKIDATA – Vario.Gate. Przy okazji konferencji dotyczącej kontraktu odbyła się polska premiera Vario.Gate, będąca jednocześnie pierwszym publicznym pokazem tego urządzenia poza Austrią. Prezentacji nowego czytnika dokonał Alfred Gunacker, odpowiadający w dziale kontroli dostępu SKIDATA AG m.in. za rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Podkreślał przy tym, że urządzenie w jednej przestrzeni czytnika zdolne jest do kontroli wielu różnych biletów. Od tradycyjnych papierowych z kodem kreskowym 2D i 3D, poprzez karty kibica i bilety drukowane w domu, aż po bilety wysłane na telefony komórkowe w formie MMS-ów. – Czytnik ma także wbudowany pokaźnych rozmiarów kolorowy wyświetlacz, pozwalający na prezentowanie reklam, ale i wyświetlanie czytelnych komunikatów dla gości przychodzących na stadion. A co jeszcze ciekawsze, współpracujący z Vario.Gate kołowrotek SKIDATA pozwala na niemal bezdotykowe przejście przez bramkę wejściową. Ramiona przekręcają się automatycznie – wyjaśniał Alfred Gunacker.Z kolei także obecny na konferencji wiceprezes SKIDATA AG Gunther Geisenfelder podkreślał, że Polska jest w tej chwili jednym z najważniejszych na świecie rynków dla austriackiej firmy. Zwłaszcza ze względu na Euro2012, przy którego organizacji firma już odniosła dwa sukcesy (wyposażyła w swoje systemy stadiony w Doniecku i Charkowie). – Także poza Euro2012 plany inwestycyjne w Polsce są naprawdę imponujące. I dotyczy to nie tylko stadionów piłkarskich – mówił Geisenfelder.

- Wybierając system kontroli dostępu i parkingowy sprawdziliśmy wiele nowoczesnych rozwiązań na świecie – mówi Mariusz Wolski, dyrektor IT Legia Warszawa. – Rozwiązanie proponowane przez SKIDATA AG spełnia wszystkie nasze oczekiwania, jak również wymagania prawne dotyczące bezpieczeństwa imprez masowych. Do tego SKIDATA AG pozwala też na rozbudowę systemu w przyszłości o niezliczoną liczbę dodatkowych funkcji i aplikacji – dodaje.Stadion przy ulicy Łazienkowskiej, którego otwarcie po przebudowie planowane jest w połowie przyszłego roku, wyposażony będzie w 55 czytników biletów wraz z kołowrotami oraz dodatkowe czytniki przy wejściach dla VIP-ów. Z kolei system parkingowy obejmować będzie m.in. osiem nowoczesnych automatycznych kas.

 

Oba systemy będą w pełni zintegrowane: – Kibice będą mogli wjechać na stadionowy parking oraz poruszać się po stadionie mając przy sobie jedną kartę kibica – mówi Ryszard Zwierzchowski, prezes DG Park, przedstawiciela SKIDATA AG na Polskę. – System ten można rozbudować o tzw. bezgotówkowe płatności, dzięki czemu tą samą kartą będzie można nawet płacić w klubowym sklepiku czy punktach gastronomicznych lub usługowych na terenie stadionu – tłumaczy.

 

Legia będzie jednym z pierwszych obiektów na świecie, na których zainstalowane zostaną najnowsze czytniki SKIDATA – Vario.Gate. Przy okazji konferencji dotyczącej kontraktu odbyła się polska premiera Vario.Gate, będąca jednocześnie pierwszym publicznym pokazem tego urządzenia poza Austrią. Prezentacji nowego czytnika dokonał Alfred Gunacker, odpowiadający w dziale kontroli dostępu SKIDATA AG m.in. za rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Podkreślał przy tym, że urządzenie w jednej przestrzeni czytnika zdolne jest do kontroli wielu różnych biletów. Od tradycyjnych papierowych z kodem kreskowym 2D i 3D, poprzez karty kibica i bilety drukowane w domu, aż po bilety wysłane na telefony komórkowe w formie MMS-ów. – Czytnik ma także wbudowany pokaźnych rozmiarów kolorowy wyświetlacz, pozwalający na prezentowanie reklam, ale i wyświetlanie czytelnych komunikatów dla gości przychodzących na stadion. A co jeszcze ciekawsze, współpracujący z Vario.Gate kołowrotek SKIDATA pozwala na niemal bezdotykowe przejście przez bramkę wejściową. Ramiona przekręcają się automatycznie – wyjaśniał Alfred Gunacker.

Z kolei także obecny na konferencji wiceprezes SKIDATA AG Gunther Geisenfelder podkreślał, że Polska jest w tej chwili jednym z najważniejszych na świecie rynków dla austriackiej firmy. Zwłaszcza ze względu na Euro2012, przy którego organizacji firma już odniosła dwa sukcesy (wyposażyła w swoje systemy stadiony w Doniecku i Charkowie). – Także poza Euro 2012 plany inwestycyjne w Polsce są naprawdę imponujące. I dotyczy to nie tylko stadionów piłkarskich – mówił Geisenfelder.

 

SKIDATA na Banacha w największym szpitalu w Polsce. Przeczytaj o realizacji DG Park.

Legia – pierwszy polski stadion z systemami SKIDATA - Galeria nr1
Legia – pierwszy polski stadion z systemami SKIDATA - Galeria nr2

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. Zachęcamy także do śledzenia nas na FB i Instagramie.

Aktualności

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

2024-02-26

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

Już 16 kwietnia startuje kolejna edycja targów Intertraffic Amsterdam.

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

2023-02-21

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

DG PARK zainstalował najnowsze rozwiązania SKIDATA na parkingach wrocławskiej Hali Stulecia. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

 

Biuro Handlowe

 

ul. Kaczeńca 16
04-556 Warszawa
+48 22 111 00 23
info@dgpark.pl
www.dgpark.pl
 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.