Aktualności

Wieżowiec Q22 z system parkingowym SKIDATA i dedykowanymi aplikacjami DG PARK

Jedna z najnowszych perełek architektonicznych Warszawy – wieżowiec Q22 – wykorzystuje na parkingu system SKIDATA z dedykowanymi specjalnie dla tego obiektu funkcjonalnościami dodatkowymi.

DG PARK z powodzeniem uruchomił nowatorskie narzędzie do zarządzania pięciopoziomowym parkingiem podziemnym (na niemal 350 pojazdów) w biurowcu zbudowanym przez grupę Echo. Rozwiązanie bazuje na systemie Parking.Logic najnowszej generacji. Rozbudowane jest m.in. o rozpoznawanie numerów rejestracyjnych, czytniki dalekiego zasięgu, ale przede wszystkim o dedykowaną, specjalną aplikację, pozwalająca na dynamiczną zmianę dostępności do parkingu dla poszczególnych, zdefiniowanych użytkowników. W uproszczeniu, system stale obserwuje zajętość parkingu i wykorzystanie poszczególnych rodzajów miejsc (wjazdy na bilety jednorazowe oraz abonamenty, z podziałem na różne poziomy dostępu). Dzięki temu, dynamicznie zmienia pulę miejsc dostępnych dla kierowców, którzy nie mają żadnego z kilku rodzajów stałego dostępu, czyli zmuszeni są do pobrania jednorazowego biletu.

Maksymalnie zwiększa to wykorzystanie parkingu, a co za tym idzie, przychody z niego, bez wpływu na komfort użytkowników i dostęp do dedykowanych miejsc. To innowacyjne narzędzie, które zostanie wprowadzone po raz pierwszy w Polsce.

Dla kierowców najbardziej widoczne elementy całego rozwiązania to oczywiście sprzęt SKIDATA, m.in. szlabany serii Barrier.Gate czy kolumny Power.Gate. Uwagę przyciąga też gustownie wkomponowana w ścianę holu budynku kasa automatyczna serii Easy.Cash.

Q22, zlokalizowany w centrum Warszawy przy ul. Grzybowskiej, to wielofunkcyjny, nowoczesny budynek zaprojektowany przez pracownię Kuryłowicz & Associates. Jego powierzchnia użytkowa sięga niemal 53 tys. mkw. Mierzy on 155 m (licząc z iglicą 195 m). Ma 42 kondygnacje naziemne i 5 podziemnych.

 

System parkingowy na Banacha w największym Szpitalu Klinicznym w Polsce

Wieżowiec Q22 z system parkingowym SKIDATA i dedykowanymi aplikacjami DG PARK - Galeria nr1
Wieżowiec Q22 z system parkingowym SKIDATA i dedykowanymi aplikacjami DG PARK - Galeria nr2
Wieżowiec Q22 z system parkingowym SKIDATA i dedykowanymi aplikacjami DG PARK - Galeria nr3

Nasza oferta systemy parkingowe

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych realizacji pomysłów tego, co dzieje się w naszej firmie oraz czym istotnym żyje branża parkingowa? Koniecznie odwiedzaj ten dział. Właśnie tutaj prezentujemy aktualności istotne z naszego punktu widzenia. 

Aktualności

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

2024-02-26

SKIDATA na targach Intertraffic Amsterdam

Już 16 kwietnia startuje kolejna edycja targów Intertraffic Amsterdam.

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

2023-02-21

System parkingowy SKIDATA w Hali Stulecia

DG PARK zainstalował najnowsze rozwiązania SKIDATA na parkingach wrocławskiej Hali Stulecia. 

Formularz kontaktowy

Jesteś zainteresowany/na naszą ofertą?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

 

Biuro Handlowe

 

ul. Kaczeńca 16
04-556 Warszawa
+48 22 111 00 23
info@dgpark.pl
www.dgpark.pl
 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż: a) administratorem danych osobowych jest DG Park Zwierzchowski Spółka jawna, z siedziba w Warszawie (00-444), przy ul. Górnośląskiej 4A/35. Dane kontaktowe: adres korespondencyjny: Ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, tel. +48221110023 email: info@dgpark.pl. b) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). c) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych. d) dane osobowe są przekazywane innym podmiotom tj.: LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań (hosting) oraz mogą być przekazywane partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja). g) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. h) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.